2010. május 29., szombat

Elbújt két zsömle :-) :-)

Így jár az a két zsömle, amelyik úgy dönt, hogy elbújik. Én tudtam, hogy valahol még létezniük kellene, de a kenyértartóban nem volt, máshol meg nem nagyon tartunk kenyeret és péksüteményt, na de akkor hol is lehet? Hát hogy hogyan került oda, arról fogalmam sincs, de egy frissentartó dobozzal együtt a hütőszekrénybe került. Amikor ez kiderült róluk, én meg megvicceltem őket. Szépen felszeleteltem, megpakoltam ezzel is meg azzal is. Még a sajtot is virág formájúra szabtam :-)
S mindez nem volt elég, fogtam és be a mikróba. Igy lett belőlük egyik este jó kis finom melegszendvics.
Hát majd legközelebb meggondolják, hogy elbújjanak előlem :-) :-)
A zsömléken vaj nincs, mert azt mi nem szeretjük :) de azon kivül saját kis házi kolbász felkarikázva, paprika, paradicsom, virágsajt, s a kolbász és a sajt között egy kalika lilahagyma is elbújt :) Már csak egy jó forró teát raktam melléjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése