2010. június 2., szerda

Zsömle - Moha naponta készülő kenyere receptjével

Már megint barangoltam, s nagyon-nagyon régen nézegetem Moha naponta készülő kenyerét, s annak nagyon egyszerü összetevőit. Miután mostanában nagyon lemondtunk a kenyérről, s előtérbe helyeztük a péksüteményeket, ezért most kertült rá a sor, hogy el is készítsem. Miután átolvastam a hozzávalóit, úgy döntöttem, semmit sem változtatok rajta. Egyrészt azért, mert nagyon tetszett, másrészt pedig Moha receptjei számomra maga a megtestesült tökély. Csupán annyi változtatás van az egészben, hogy nem kenyér, hanem ezek a gyönyörüséges zsömlék készültek az adott receptből, amit ITT olvashattok.
Férjemnek csak annyi megjegyzése volt az egészhez, hogy ez sokkal gyorsabban fogy, mint a kenyér ! Azt hiszem ez az igazi elismerés.
Köszönöm Moha a receptet !


2 megjegyzés:

  1. Viki szívesen, bár azért a köszönetből Limarának is jár, tőle tanultam:)
    Hogy lettek ilyen gyönyörű fényesek a zsemléid?
    (férjednek igaza van, ha ugyanabból a tésztából zsemle/kifli készül, az nálunk is gyorsabban fogy)

    VálaszTörlés
  2. Moha! Oké, fele köszönetet átadom Limarának :))
    Még jó hogy említetted a zsemlék fényességét. Ez már második alkalommal sikerül igy, s egy véletlen folytán. Beis írom kiegészítésként a recepthez.

    A készresütés előtt kb 2-3 perccel kinyitom a sütőajtót és hidegvizzel jócskán bespricceltem a zsömlék tetejét.

    Erre véletlen jöttem rá egy másik alkalommal. Akkor ugyanis a sütő aljába akartam spriccelni, de a zsemléket "áztattam" el. Azok is ilyen szép fényesek lettek.

    VálaszTörlés