2010. február 16., kedd

Pipifasirt zöldséges rizs körettel

Kicsit túlméreteztem a papa diétájára készített préselt pipisonkát. (én és a húsok pedig néha haragban vagyunk, igy most nem kivántuk egymást). Újabb -de még nem maradék- hasznosítás. A préselt -füszeres lében megfőzött pipisonkát- késes robotgép edényébe raktam, hozzátéve 2 db tejben áztatott zsömlét, 2 nyers tojást, 1 mk hétfüszer-sót, 1 tk piros füszerpaprikát, 3 nagy gerezd fokhagymát. 1 perc elegendő volt az összekeveréshez. S hogy tovább is diétás maradjon, nem olajban sütöttem ki, hanem olajsütőben, amelyben akár krumpli, akár hus sütésekor nem feltétlen fontos zsiradék hozzáadása.
Tartósítósztermentes zöldségkeveréket feloldottam 1 liter vízben és ebben főztem ki 1 tasak rizst. Tetejét friss petrezselyemzölddel szórtam és céklával tálaltam.

Igen! Ő az, akiben akár zsíradék nélkül lehet sütni. Amikor hust sütök benne, akkor a középen elhelyezett keverő lapátot kiveszem, és a húsok tetejét bespriccelem egy gondolatnyi olajjal.

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ez a sonka.

    VálaszTörlés
  2. Belly! nekünk is csak kicsit nagyra méreteztem, s igy legalább én is ettem belőle :))

    VálaszTörlés
  3. Vettem belőle!
    Vikikém nézz be hozzám!:)

    VálaszTörlés
  4. Mary! Egészségedre :))
    Köszönöm szépen a kedvességed, megyek Hozzád, csak le vagyok maradva egy kicsit, de már láttam (csak sajnos kidobált a gép és nem értem még el Hozzád)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon finom lehet a zsír nélküli fasírtod,nálunk is a héten készül.Nekünk is van egy "UNIVERZÁL" robot gépünk........ÉN vagyok.
    Jelenleg hiány cikk és nincs rá jótállás.

    VálaszTörlés
  6. Nem mondod Iván ! Hát huva dugtad a garanciális leveledet? :))) Na azé a családodat megkérdezném én e témában !!:))(

    VálaszTörlés