2010. február 5., péntek

Ki ismeri - s mit tud róla?

Nem tudom, hogy én vagyok lemaradva, vagy csak nem haladok a korral? :-)) ezért kiváncsi lennék, hogy ki ismeri a terméket, tud-e valamit róla ?
Egy internetes oldalon -sőt már több portálon- találkoztam ezzel a német "csodamasinának" kikiáltott háztartási géppel, amely állítólag 26 háztartási gépet helyettesít, gabonát ŐRÖL, dagaszt, kever, kavar, főz, fagyit készít, s ki tudja még mi mindent csinál. Több videót is megnéztem a YouTube-n. Kiváncsi lennék a véleményetekre.

11 megjegyzés:

  1. Legjobb tudomásom szerint egy olyan gép, ami aprít, kever és közben melegít, főz is.
    A profi vendéglátásban nagyon divatos és sokkal drágább annál, sem hogy háztartásba megvenné az ember.
    Gyártja a Vorwerk

    VálaszTörlés
  2. ezek az univerzális cuccok nem túl meggyőzőek. mint az olcsó autó ami repül, víz alatt megy és alagutat is ás. de igazából egy dolgot tud csak. aszfaltozott úton menni....

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nem olcsó, itt olyan 900 - 1000 euró az ára. Állítólag sokat tud, azzal együtt nem tudom, megéri-e.

    VálaszTörlés
  4. igaz, az olcsósága nem helyes. de ezek az all in one cuccok azért mindig bizonytalanságot sugallnak.

    VálaszTörlés
  5. Én sokat használom, profi éttermeknél már alap. Csak csupa jót tudok elmondani róla. Egy bisztos, egyszer veszek magamnak otthonra:)

    VálaszTörlés
  6. És az is biztos, hogy elírtam a bisztost :)

    VálaszTörlés
  7. Jókaja! Köszönöm - egyetértek Veled :))

    sercli :)) így, ahogy írod !

    Vörösbor! Köszönöm, én is így érzem.

    Bouillabaisse! - Ezek szerint Te már előnyben vagy. Én is nagyon kiváncsi lennék, s egyszer szeretném munka közben látni, s nem csak azokat a müveleteket, amelyeket a videók közvetítenek.
    S csak úgy érzem, hogy egy profi étteremnél, ahol már ez szinte alap, ott sok más egyéb gép is társúl még mellé. Viszont itt kifejezetten kisháztartásba lenne érdekes, hogy mit helyettesít és mit nem kell mellé még megvenni, hogy minden zökkenőmentes legyen egy darab géppel. Azért ha megveszed, majd egyszer örülnék, ha beszámolnál róla. Bár ugyen Te használod, akkor Neked nem lesz meglepetés :))

    VálaszTörlés
  8. Nekünk van ilyen,és nagyon jó.
    Megkönnyíti az ember dolgát.

    VálaszTörlés
  9. Asami ! El nem tudom képzelni hogyan müködik, pedig az én konyhám is eléggé felszerelt, de eddig még nem sikerült olyan valakivel találkozni, aki valóban használja is.
    Egyszer megnézném egy "munkanapját"

    VálaszTörlés
  10. Keresd meg a Ritakonyhaja.hu gazdáját, Hadarik Ritát, úgy láttam ő kapott ilyen gépet kipróbálásra. Talán van tapasztalata is.

    VálaszTörlés
  11. Beastie ! Jaj de ari vagy, hogy még ilyen régi bejegyzést is elolvastál :))

    Köszönöm szépen az infót. Attól függetlenül, hogy már "lehiggadtam" s beszereztem egy másik fajtát, meg fogom nézni Rita Konyhájában, mert nem maradhatok le az információkról.

    S egyébként is minden újra, jóra fogékony vagyok.

    VálaszTörlés