2020. február 28., péntek

Felhőlángos, ahogy nekem sikerült


Eredeti "szerzője" által ez egy Felhőlángos. Az összetétele felcsigázta az érdeklődésem, miután 3 összetevőből áll az egész.  És nem beszélve arról, hogy liszt nélkül készül. 


Ez az eredeti "szerző" fotója. 


Nekem - az összetevőket pontosan betartva- is ilyenre sikerült, de mint később kiderült, nem is csalódtam, és kicsit kétlem is, hogy a fenti Felhőlángos esetleg más hozzávalót is tartalmaz/- hat! 
- o -  o -
De inkább most akkor beszéljünk az én "Felhőlángos"-omról. 
2 db "lángos" hozzávalói
3 db tojás
10 dkg sovány túró
fél mokkás kanál só
fél csomag sütőpor

Elkészítése:

Először is kapcsoljuk be a sütőt és 200 fokra melegitsük fel.
Amig a sütő felmelegszik összeállítjuk az alapanyagot. 
A tojásokat kettéválasztjuk,
a sárgájához hozzáadjuk a turót és a sót, majd a sütőport.
Robotgéppel szép simára összekeverjük.
A tojásfehérjékből kemény habot verünk, 
és lágyan összekeverjük a tojásos túróval.
Egy tepsit kibélelünk sütőpapirral, A masszát merőkanállal a sütőpapirra - két adagba- rápakoljuk.
Az előmelegített sütőben 15 perc alatt készre sütjük. 


Az enyém egyáltalán nem hasonlított vastagságát figyelembevéve a lángoshoz. Inkább egy jó kis omlettszerűség lett. 


Én dupla adagból készítettem, így nekem összesen 4 db "lángos"-nak nem nevezhető finomságom lett. 
Miután nem is hasonlitott a lángosra, ezért nem sajtot és tejfölt raktam rá, hanem sztracsatellás joghurtot. 
Finom volt. 

Miután maradt 2 db, ezért másnap esti vacsorára újragondoltam az egészet. 
A hűtőből kivettem a két db-ot, úgy hidegen egy nagyobb sonkaszeletnek a felét beletettem és feltekertem. 

És akkor csak annyit hozzá, hogy így sokkal, de sokkal finomabb lett, min t lángosnak titulálva. Máskor is készül belőle vacsora. 
Csak a képzelet szab határt annak, hogy mivel töltjük meg.




Gyors vacsorának,  kitünő!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése