2010. június 9., szerda

Reggelire egy kis komolyabb :)

Az én férjem néha -úgy tünik- megsokallja a saját magának beállított fogyókuráját. Bár minden nap elmondja, hogy csak keveset, csak könnyüt, csak ilyet, csak olyat, meg amolyat kér, vagyis olyat, ami nem hízlal. Na ilyenkor aztán nagy-nagy odafigyeléssel megkérdezem, mit szeretnél reggelizni ? Mire a válasza: olyan régen ettem már egy jó kis igazi tojásrántottát. Tudod olyat, amilyet utána a tányérról még jócskán ki lehet tunkolni :-) Hát ennyit a fogyókúrájáról :-)
Igaz, hogy sem zsirt, sem olajat nem adok hozzá, na de amivel kezdődik............
Egy pár szelet saját házi szalonnát felszeletelek, serpenyőben felolvasztom, pár karika hagymát (lila, vörös, vagy pórét) hozzá teszek, s még egy pár szelet zöldpaprikával, no meg egy jó kis házi szalámival megspékelem. Ez egy pár perc alatt kész. Ezalatt a jó kis házi tyúktojást felverem, 7 füszer sóval ízestem, s ráborítom a serpenyőben már összeérett sok-sok finomságra. Nem szoktam megkavargatni, csak a serpenyő szélétől befelé egy fa, vagy szilikon kanállal a közepe felé huzom, s igy jó kis szaftos marad, amit aztán a legvégén -a jó kis házi kenyérrel, vagy mostanában bagettel- jócskán ki lehet tunkolni.
Kedves egészségére :) :) Mindezek után vessen magára, ha nem fogy :)

6 megjegyzés:

  1. Itt szakadt el nálam a cérna ! Hangosan nevetek! Se zsír se olaj ez oké is lenne na de házi szalonna! Szép kis diéta! Lacusod mit eszik ha nem diétázik?
    Különben gyönyörű a rántottád!

    VálaszTörlés
  2. Mary! azt elhiszen. Gondolod nálam néha nem szakad el? Csak olyankor hátatforditok és röhögök egy jó nagyot. Tényleg egy jófej hapsi, csak ne lenne ennyire férfibuuuul :):) na meg a hiúság ! de igy van ez jól :))

    Bianka ! :)))

    VálaszTörlés
  3. Hát ezt ma el tudtam volna viselni reggelire :D Csak pár szem epret szedtem, mert siettem^^

    VálaszTörlés