2010. június 27., vasárnap

Rántott trappista sajt

Na ez iiiiigen !!! ez azért nem ám padlizsán :) Ez egy egyszerüen elkészített (kicsit dobozbarakni elfelejtett, picikét megszáradott) trappista sajtszeletek. Így jártam ! - de ráadásul milyen jól, ugyanis hamar felfogván a helyzetet, gyorsan elkészült belőle egy nagyon finom könnyü ebéd.
A picikét -saját hibámból- megszáradt sajtszeleteket befóliáztam és egy pillanatra (5 másodperc) a mikróba dugtam.
Ezek után a szokásos panírban -liszt-tojás-prézli- megforgattam, majd forró olajban szintén nagyon rövid idő alatt 1-2 perc oldalanként, kisütöttem. Ujkrumplival és savanyú uborkával tálaltam.


4 megjegyzés:

  1. Kedvenc ételem,egyszerűen imádom!!

    VálaszTörlés
  2. Imádom, Imádom és azt mond meg nekem a férjem miért nem szereti

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom.
    És nem folyt ki! De ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Andi ! Én is, mi is, akár sürübben is :))

    Bianka ! Hát ezt nem tudom, mert nálunk nagyon-nagyon nagy kedvenc.
    A férjem kifejezetten örül, ha rászánom magam egy ilyen könnyü ebédre.

    Araniel! Ami azt illeti én is mindíg félek attól, hogy kifolyik. Volt már rá példa, de ez most úgy sikerült, hogy a panirban maradt.

    Gondolkodtam azon: lehet az volt a lényege, hogy kicsit megszáradt ?? --- mert elfelejtettem dobozba rakni? ki tudja ?

    VálaszTörlés