2010. június 27., vasárnap

Körözött - egyszerüen

Az előzőleg (2 nagy doboz tejföl és 2 nagy doboz joghurtból) 2 nap alatt lecsúrgatott házi krémsajtot megsóztam, pici piros füszerpaprikát és köménymagot adtam hozzá. Ez egy abszolut egyszerü változata a körözöttnek, de ez most kivételesen kérésre készült igy.
A másik változatába vékony karikára vágott póréhagymát és egyéb füszereket is szoktam tenni, (fehérbors, szárított zöldfüszerek) valamint tejföllel fellazítom.
Most ezek elmaradtak, de állítom, hogy egy csöppet sem volt rosszabb, mintha túlfüszereztem volna.

4 megjegyzés:

  1. Épp az előbb gondoltam Rád, hogy régen láttalak.
    Képzeld én is csináltam ma délután körözöttet. Gyermekemnek holnapra, reggelire, uzsonnára, a z.fűszeres bagetthez.
    Én is így készítettem, paprikával, köménnyel és még reszeltem bele újhagymát. Jó ízlésünk van, igaz? :)

    VálaszTörlés
  2. De rég ettem, de rég készítettem. nagyon guszta

    VálaszTörlés
  3. Én is valahogy így készítem, csak a juhtúrót vajjal kavarom ki és ízesítem pirospaprikával meg köménymaggal.Hagymát nem szoktam beletenni.

    VálaszTörlés
  4. Thrini! Aranyos vagy :)) El voltam foglalva az egészségüggyel. Utánajártam, hogy meggyógyultak-éééé már :) :)
    Az izlésünk meg abszolut jóóóó szerintem is. Én is szoktam beletenni hagymát, de ezt most a ház ura igy kérte :)

    Bianka ! Itt az ideje lazitani egy kis körözöttel, de az unokámat kerüld el, mert megkapod Te is, amit a Papa ! (Unokám mondja: Papa Téged keresnek a rendőrök! - mire papa -de már sejtette miről van szó- Petra unokám: hát mert "körözött" vagy :) :) Bocsi a kis kitérőért :))

    Juci! Mi is imádjuk juhturóval is, de most kifejezetten a férjem igy kérte - saját készitésü krémsajtból- s tényleg fincsi lett.
    Most csurog a következő :))

    VálaszTörlés