2010. június 14., hétfő

Időjárásjelentés - lustaságom története :-)

Az elmúlt fél órában száz ágra sütött a nap, fekete felhők kerekedtek, dörgött, villámlott, majd óriási jégeső csapkodta a "tanyámat".
Ilyenkor az ember lányának még attól is elmegy a kedve, hogy valami normális dologba kezdjen bele. Legalábbis nálam igy müködik a dolog. Na meg zseblámpával, gyertyával felkészülve, mig e sorokat írom, már megint száz ágra süt a nap. Hát érti ezt valaki ?
Nem is volt semmi kedvem ahhoz, hogy a tegnap megsütött teljes kiörlésü bagettről, vagy a nem éppen fotogén fagyijaimról írjak. Beszéljenek helyette inkább itt ezek kis fotók :) :) Na meg azt mondják: a lustaság fél egészség !!! --- akkor én most este jól bevacsorázhatok, mert ma egész nap koplaltam, vagyis "lustálkodtam". Utána pedig felfedeztem valamit a saját gépemen, s eme képkölteményt sikeredett vele összehoznom :-) Igazán jól szórakoztam, csak azt nem tudtam megfejteni, hogy a kollázs alá rakott zenét hogy lehet megjeleníteni (itt).......... ÁÁÁÁÁÁ sehogy :-) de majd jön az én jóbarátom a Csavi, s ha olvassa e sorokat, kiokosít engem. Addig meg játszom egy kicsit a fotókollázsokkal :-) :-) , s várom, hogy végre jöjjön az igazi normális (megbízható) jóidő....... húúúúúú micsoda kívánságok jutnak eszembe? hmmmm????
Azért annyit elárulok, hogy a bagettek többféle (maradék) lisztből, főleg teljes kiörlésü, fehér tönköly, sima kenyér liszt, és egy kevéske réteslisztből tevődtek össze. Erre én is kiváncsi voltam, hogy mi fog kisülni belőle:) Hát ha tudnám a normális hozzáadott adagokat, akkor le is írtam volna. Igy "kénytelen" leszek legközelebb újra megpróbálni, s akkor nem csak úgy találomra belerakni mindent.
A fagyigombócok pedig citrom, vanilia, és tejszines meggy :)


Ezt az összetételü bagettet újra el kell készíteni, mert nem gondoltam volna, ilyen szépek lesznek, pedig többféle lisztekből tevődik össze. (El kellett használnom a sok kis zacskóban lévő -árválkodó- liszteket.


7 megjegyzés:

  1. Benned egy igazi robot veszett el, hogy mindig mennyi finomásgot gyártasz :)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetértek veled: lustaság + fagyi a tökéletes kombináció ilyen őrült időben!

    VálaszTörlés
  3. Viki, nagyon guszták lettek a bagettjeid!

    Én is sokszor csinálom így a kenyereket, hogy összekeverem a maradék liszteket. Megy bele minden, kenyérliszt, graham,tönköly, ami van.
    Persze én sem mérem,aztán meg ebből lesznek a legszebbek! :))

    VálaszTörlés
  4. Hol vetted a bagettsütőd?Nagyon klassz.Tökmagi

    VálaszTörlés
  5. Bianka ! Jó, hogy figyelmeztetsz, megkeresem magamban a robotot :) :)

    Zsuzsa! Kösznöm az őszinte együttérzésed :)))))

    Szemirámisz ! Köszönöm ! Hát most én is igy jártam. Néha át kell nézni a kamrát, mi az a sok félig vagy negyedig lévő liszteszacskó :)) Ma vágtam meg és olyan csodálatos a belseje, hogy ihajjjjjjjjjjjj :):):)

    Tökmagi ! Köszönöm. Itt vettem:

    http://kookta.hu/webshop/product.php?id_product=243

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki minden! Ügyes nőci vagy!

    VálaszTörlés
  7. Mary ! Köszönöm szépen :))

    VálaszTörlés