2010. január 18., hétfő

Díjat kaptam, na de újra? :)))

Lizann tisztelt meg e nemes díjjal, amit itt is és most is tisztelettel megköszönök. Állítólag azért kaptam, mert "talán" nálam még tanulni is lehet! Hát ha egyszer Ő mondja ? ! - akkor nekem más feladatom nincs, mint rászolgálni, nehogy szégyenbe maradjak :-) S remélem Ő pedig egyszer elárulja, hol is van a Kolbászváros ????? Sejtem én, sejtem én, de azért Lizann szájából jobban esne hallani.
Miután ezt a díjat én már egyszer megkaptam és tovább is adtam, s le is írtam magamról - ha nem is 7- de minimum egy jó hosszu sztorit, hétpecsétes titkot, amit még nem tudhattatok rólam, ezért most ezzel nem szaporítanám a sorokat. ITT elolvashatjátok, kitől kaptam, kinek adtam tovább, s a sztorimat, azaz legyen hétpecsétes titkomat, ami már azóta egyáltalán nem titok. Viszont, bevallom ujra őszintén, hogy még mindíg nem ismerem a mosógép gombjait.... sőőőőőőőt ha a mosogatógépbe én pakolok be, (mint az esetek 90 %-ában) azuram a Tibi, akinek tisztességes neve Laci !!! ugyis utánam ellenőríz. Talán le kellene már szoknom a mosogatógép használatáról is ? :-) meg is próbálom. Nem lehet ez olyan nagy gond :)

2 megjegyzés:

  1. Öööö, először is elnézést, hogy letegeztelek, de nekem annyira fiatalosnak tűnsz, hogy ez jött a számra. Másodsorban meg szerintem Te biztosan tudod, hogy hol vannak mostanában a kolbászfesztiválok, úgy 45 kilóméterre tőletek, Békéscsabán!!! A legutóbbi postból itélve esetleg már indultatok is a versenyen?

    VálaszTörlés
  2. Lizann! Ne viccelj már:))) Először is a tegeződés, hát ez amolyan kötelező, merthogy én fiatal is vagyok, csak a sminkem rossz, nem láttad ? DDD Azt meg, hogy hol van Kolbászfesztivál régen tudom, de olyan jó volt olvasgatni a blogodban, hogy meg kellett kerüljem a dolgokat. "Csak" 20 évig laktam ott )))

    VálaszTörlés