2010. január 4., hétfő

Szerzeményeim

Bevallom nagyon jól kezdődött az évem, az első hetem, s a mai napom is. Csomagot hozott a póstás, (persze vártam már, mert tudtam, hogy december 30-án feladásra került. A szilvesztert a postán töltötte, de mA megérkezett) s a csomagban sok-sok kis kütyü, amikre eddig nem nagyon találtam rá.
Van ebben a csomagban: ravioli készítő, tésztanyújtó, mézeskalács diszítő, fokhagyma reszelő, ami egyben (a másik oldala) krémlapát, tubuskinyomó és még egy adag méhkas forma is.
Jaj de nagyon örülök mindegyiknek, de főleg a tésztarácsozónak. Végre nem kell csikokat szabdalni a tésztából, csak végighuzni rajta a rácsozót és máris kész, s ráadásul szép egyenletes is lesz. (már alig várom, hogy kipróbáljam őket)
A kütyüket EZEN AZ E-MAIL cimen rendeltem, nagyon elérhető áron és ha nem jönnek közbe az ünnepek, akkor 2 nap alatt meg is érkeznek.

11 megjegyzés:

  1. Szi Viki!

    Igazán klassz dolgokat sikerült venned/kanod :-)))
    Szeretném megkérdezni, hogy hol lehet ilyen dolgokat rendelni.
    Méhkasom és tésztarácsozóm van, készítettem is már vele több dolgot.
    Az a méhsejt forma mire való és a jobb felső sarokban az a kis "izé", na meg jobbra az a három körös valami?
    Bocs, hogy kíváncsiskodom, de én is imádom az olyan eszközöket, amik könnyebbé és egyben mutatósabbá teszik a munkáimat.
    köszi előre is.
    Üdv. gesztenye
    gesztenye.blogol.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia Gesztenyécske :-) A méhsejtre hasonlitó dolog az RAVIOLI készitő, a jobb felső sarokban az a kis izé TUBUSKINYOMÓ, a három körös valami pedig fokhagyma reszelő az egyik fele, a másik fele, ha szétnyitom, akkor meg krémlapát vagy minek nevezzem, tudod, amivel elsimitjuk a krémeket :-) Valahol megpróbálom belinkelni az e-mail cimet,ahol kapható. Megkérdeztem a csajszitól, akitől vettem, hogy tolmácsolhatom-e másoknak, ugyanis már többen kerestük ezeket a kütyüket :-) Örülök, hogy itt jártál nálam. Megyek én is Hozzád, ill. néha olvasgatok Nálad (is)

    VálaszTörlés
  3. Gesztenye ! Üdvözöllek nálam, köszönöm, hogy itt vagy. Kütyüjeimet, jobb oldalra kitettem, s ha a képre kattintsz, máris irhatsz a megadott e-mail cimre, s nyugodtan hivatkozhatsz rám. Sok jó cuccai vannak és nagyon megbízható.

    VálaszTörlés
  4. Szia Viki!
    Engem az érdekelne, hogy listát küld a hölgy és abból lehet válogatni?

    VálaszTörlés
  5. Szia Viki!
    Én is szeretnék rendelni, de nem tudom elolvasni az e-mail címet. Légyszives küldd el az e-mail címemre (thesmile kukac walla.com), vagy írdd ki, mert nem nyitja meg a gépem.
    Nagyon szépen köszönöm!!!!!
    Ági

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok Lányok ! Kiirom az e-mail cimet, jobb oldalra a kép alá.
    Mary ! irsz neki egy e-mailt, ő pedig megirja, hogy milyen dolgai vannak, sőt olyan is volt, aminek a használatáról nekem videót is küldött.
    Ágikám, elküldöm e-mail-ben is.

    VálaszTörlés
  7. Nem jutok be az e-mail cimre. Ha lehetne elkuldened? Elore is koszonom! Cimem: magosjudit2kukacgmail.com

    VálaszTörlés