2010. január 7., csütörtök

Csirkemell édes-savanyu szósszal

Már, vagy még mindig nem vágyunk az ünnepek utáni nagyon nehéz ételekre, s igy került sor a mai könnyü és nagyon finom kis pipihusira.
Párolt csirkemellnek indult a gondolat, de egészen más készült belőle. Igaz, hogy ezzel nem csak a mai ebédünk, hanem már a holnapi is be vanbiztositva.
Hozzávalók:
3 db csirkemell
1 zacskó (saját készitésü fagyasztott) húsleveszöldség (sárga- fehér répa, zeller, karalábé, hagyma, fokhagyma, paradicsom, zöldpaprika, zeller)
bors,
köménymag,
só,
1 tasak előfőzött gyors rizs
2-2 evőkanál angol édes-savanyu szósz
Elkészitése:
A csirkemellekből a zöldséggel és a többi hozzávalóval egy jó kis husilevest főztem. Amikor megpuhult a hus kivettem. A huslét kétfelé osztottam. Az egyik részében megfőztem a gyors rizst, majd egy-egy tányéron, 2-2 evőkanál édes-savanyu szósszal tálaltam.
A husileves másik részéből holnapra készül egy nagyon finom leves, de erről majd később.
Ebédünk elfogyasztásánál, illetve annak időpontjánál mindig történik valami. (mert a mi házunk, mint régen a Fehérvár Áruház: itt mindig történik valami) Most sem volt ez másképp. Telefonok egymás után, jöttek, mentek az emberek, de az ebéd nem hülhet ki. Ilyenkor veszem nagy hasznát ennek a jó kis ételmelegitőnek, aminek az alsó tartó részére 2 db teamécsest elhelyezek, meggyujtom, és a kellő melegséget nagyon sokáig biztositja.



3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az uj kulsod:)sokkal jobb mint volt!

    VálaszTörlés
  2. Edó! köszönöm. Nekem is jobban tetszik, csak előbb kellett volna észbe kapni :-) de még mindig nem késő.

    VálaszTörlés
  3. Viki!

    Fáradjon át hozzám egy kicsit!:-D

    VálaszTörlés