2010. január 27., szerda

Marcipán-csokifigurák

Hozzávalók:
2 cs marcipán
fél adag mandula aroma
tortabevonó csoki (tej és ét keverve) - nekem maradék volt.
kókuszreszelék,
szárított, aprított narancshéj
Elkészítése:
A marcipán masszába belegyúrtam a mandula aromát, majd egy részéből golyót formáltam, mig a másik részét kinyujtottam, és különböző figurákra szabdaltam őket.
Olvasztott csokiba mártogattam, majd egy saslik pálcika segítségével rácsra tettem őket. A rács alá szilikon alátétet helyeztem, ugyanis az erre lecsurgó csokit könnyü felszedni, s ujra hasznositani.
Kókuszreszelékkel és szárított (aprított) narancshéjjal szórtam egy-egy részét. Ebből a mennyiségből 50 db fincsi csokoládé készült.


3 megjegyzés:

  1. Én megkóstolnám, most jöhetne valami édes ebben a hidegben.

    VálaszTörlés
  2. Én is jelentkezem a kóstolói pozicióra!:)

    VálaszTörlés
  3. Mónika, szepyke ! Jöhettek, mert még magam elől is jól eldugtam, annyira fincsi, igy aztán még "véletlen" van pár darab :)

    VálaszTörlés