2010. január 30., szombat

Gyümölcsrizs?


Ki/- mi vagyok én?
Szemem ragyog, orrom görbe, nyelvem kissé nagyocska, fejemben a sok-sok finom mazsola, de ott lapul mellettük a narancsok kandírozott héja, no meg egy kis vanilia.
Indultam én inyencségnek, mégsem az lett belőlem. Az elmaradt ananász-narancs mártásokban sajnos meg sem fürödhettem, pedig a forró tejben-vajban jó sokáig időztem.

Kezdődött a tejberizzsel, benne főtt a mazsola, hozzáadva a vanilia, s a kandírozott narancsok héja. Rövid kis életem édesebbre fordúlt, mert kaptam egy kanál mézet is, no meg egy csipet sót is, Arra vártam, hogy én is, és a poharak is kihüljenek, beletesznek, majd egy tányérra borítanak, s a narancshabbal, ananászmártással díszítenek.

Közben a mártásoknak (ananász és narancshab) az előre kirakott jéghideg poharakban csak a hült helye maradt.
Ez lett tehát belőlem! - de ugye azért nem vagyok olyan ronda? - s hogy milyen finom is lehettem? csak a gazdám pocakja tudna mesélni róla/-m :-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis fejecskéd van!
    Én is ettem volna belőled!:)

    VálaszTörlés
  2. Én ezt már gyümölcsrizsnek hívom :D

    VálaszTörlés
  3. Mary ! kösznet a fejecskémnek :-))

    Jucy ! majdnem én is annak nevezném, de hát ha egyszer nem annak indult? Igy járt szegény, mi meg jól :))

    VálaszTörlés