2009. december 19., szombat

Mézes hetek helyett.............. "csak napok" - de sok :-)


Eljött végre a Mézes Hetek ideje, de nálam már lassan mézes-rém-álom-világgá fog alakulni :-)
Nem mondom többet, hogy ez az első mézes-világom e tésztával, mert összesen két adagot gyúrtam be. Az egyik az a fajta, amelyikből a házikó és a tálkák, míg a másik az azonnal ehető receptből készült figurák.
Sajnos nem tudtam rajztanárra Szert tenni, s korrepetálni sem vettek fel, így a kis kacifántos irókával magamnak kellett megbarátkoznom.
Hogy én mennyi édességet lenyeltem?! ?? húúúúúú merthogy mindig kilukadt a zsákom.
Szerintem annyira izgultam, de hát volt is miért, merthogy csak kimondom mégegyszer, hogy tényleg ez az első próbálkozásom a mézes tésztával, s azt hiszem, hogy ennek a két adagnak a kisütése Soran marad a palettámon.
Tegnapi és mai "alkotásaimat" megmutatnám Nektek.
A recepteket elég sokszor Elolvastam MOHA és LIMARA oldalán, sa bátorítást, amit olvasásaim Soran kaptam, segített abban, hogy szerelmemmé váljon a mézes, akár puszedli, akár sütemény, akár házikó, vagy tál formájában.
Sőt! ma még azt a bátorságot is vettem magamnak, hogy mézestésztából készítettem karácsonyi ropit, de mindezek mellett még két kenyeret is készítettem tk rozslisztből, amit egy másik postban mutatók lenni.
Jöjjön egy sor :-)

Ez az egyik első fele "alkotásaimnak"

itt kellett volna egy rajztanár :-)

még itt is :-)

itt várnak a ropik, hogy bekerüljenek a sütőbe

Kisültek, csokiba megmártóztak és sok-sok különböző finomságokba hemperegtek

botocskák is készültek, s a jégvödörben még csokifürdőre vár egy nagycsomó ropi :-)

Ugye nem csoda, ha bevallhatom, hogy egy kicsit elfáradtam.
Ez a mai adag termésem :-)
S hogy még mennyi nyers mézestészám a hütőbe??? ?! no de egy kis hétvégi pihi jól fog jönni, folyt köv. Mézes Hetek a jövő héten :-)

10 megjegyzés:

  1. Szépek lettek Viki! De az írásodon megint jót derültem!

    VálaszTörlés
  2. Mary! Köszönöm. Én meg az egész mézes ügyeimen :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, nekem a botocskák tetszenek a legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Kiskukta ! Gondoltam a télapóra is, főleg ebben a nagy hóesésben :-) Köszönöm az elismerést, jól esik, mert tényleg nebuló vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. Viki remekül sikerültek a mézeshetek:)) Nem kell ide rajztanár, nagyon ügyes vagy, szépek lettek!
    Szeretnénk nagyobb képet látni a házikóról és a tálkákról is!

    VálaszTörlés
  6. Moha, ha akarsz tényleg egy jót rötyögni :-) szivesen beteszem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek, azok a mézestálkák különösen tetszenek!:)

    VálaszTörlés
  8. szepyke - nagyon köszönöm, az volt a legegyszerübb :-)

    VálaszTörlés
  9. Viki!Nincs ezekkel a mézesekkel az égvilágon semmi baj.Elhiszed,ha meglátod az enyémet!!

    VálaszTörlés
  10. Kata! köszönöm. Tényleg aranyosak vagytok, s ez bíztatást is ad, mert tényleg nagyon rondának látom, de nagyon finomak. Egy baj van, hogy nekem nagyon kicsik a kiszuróim, de hát mindent nem lehet egyszerre :-)

    VálaszTörlés