2009. december 15., kedd

Ez is meglepetés még nekünk is

Úgy látszik tényleg közeleg a Karácsony, mert szinte minden nap hoz valami meglepetést.
Ezt a családi fotót (csak egy apró kis részlet)  csak azért tettem be, hogy a hanghoz tartozó "törékeny" kislányt: Kitty unokánkat bemutassam. (nos és  az akkor elkézitett marcipán torta se semmi ám :-)
A képen balról Kitty, aki most 17 éves, mellette férjem, aki a képen 60 (most 63), s mellette anyósom. Ő most 91 éves)
Második unokánk lepett meg ezzel a duettel :-) Még  a szülei sem tudtak erről, igy aztán tényleg meglepetés az egész családnak.  Ugy hallgassátok, hogy abszolut nem képzett hang. S ha már egyszer megpróbálta, én pedig vissza neki meglepetésként készitettem egy kis Karácsonyi videót hozzá.
Itt láthatjátok a videót és hallhatjátok a nekünk is meglepetésként szánt hangot.
Én pedig azzal leptem meg őket, hogy a duetthez készitettem egy kis karácsonyi vidót.

4 megjegyzés: