2009. december 27., vasárnap

Az ünnepi menü és a sütik után :-)


Ugye milyen jól esik látni  egy kis gyümölcsöt  a Karácsonyi ízkavalkád után ?:-)
Én most ezt fogom nézni szilveszterig, addig biztos vagyok benne, hogy már csak az üres kosarat fogjuk újra feltölteni :-) hányszor ??? --- háááát azt hiszem naponta :-) mert én már csak erre vágyom, de nagyon.
Az igazság az, hogy valójában nem is ezt szerettem volna Nektek elhozni, hanem a karácsonyi menü fénypontját, a bejgliket, (sajnos hült helyük van, de ne kérdezzétek meg hány rúd volt?! :-) nagyon, de nagyon sok.......
na és a Karácsonyi reggeli és vacsora adagokat: magát a kocsonyát.
Na de ebből is csak ez az egy szerencsétlen tálka maradt, ami már nem a legszebb, hanem inkább "csak" egy kis maradék. Hát ez van, vagyis volt, de volt ám, nem is kevés.

Sajnos, vagy hálistennek? ! lehet előlről kezdeni a készülődést, mert az fiaim, akik kocsonyaimádók, prolongálni kérték e didergő isteni falatokat.
foyt. köv. hogy minden elkészüljön december 31-ig :-)

4 megjegyzés:

  1. Viki,most nalunk is ilyen gyumolcsos menu van,az uj gepemmel prima leveket centrifugaztam,meg zoldsegeset is:))nagyon jol esik most a vitaminbomba,kesz feludules!

    VálaszTörlés
  2. Ahogy láttam a karácsonyi óriási készülődést, lesz még kocsonya is idén:))

    VálaszTörlés
  3. Viki! Küldhetem a Párom kocsonyát enni? Nálunk csak ő szereti és így nem kéne főznöm!

    VálaszTörlés
  4. Edó ! gondolom már nagyon élvezitek a friss gyümölcsleveket.... hogy micsoda vitaminbombát lehet vele késziteni és élvezni :-) húúúúúú a céklát, a sütőtököt, ki ne hagyd, én mindig beleteszem. Nagyon fincsi.

    Triny -- kocsonya elfogyott - kezdődik az ujrafőzés 30-án, de akkor készitek egy isteni fotót, mert ez csak a nekem szánt "maradék" - amiből persze egy falat sem jutott nekem - hálistennek :)

    Mary ! ne fáraszd a férjed, nyisd az ablakot küldöm, de ha mégis jönne, legalább a családunkban már három férfi lesz, aki imádja a kocsonyát. Azt mondják a fiuk, hogy nagyon fincsi volt :-) s nálunk is csak Ők rajonganak érte....

    VálaszTörlés