2009. december 23., szerda

Finish


Úgy döntöttem, hogy ma kiírom a hütő- a sütő- és a konyha ajtóra, hogy
FINISH !!!!
Na de nem úgy van az ám........... itt még csak sorakoznak a nappaliban a tálcák, rogyadozik az asztal

........ már majdnem azt hittem, hogy elkészültem

de, amikor az én "két férfim" gyertyát gyújtott és a telített asztal mellé leültek...................
már csak a "fotóapparátomért" kellett nyúlni, mert ez kihagyhatatlan élmény volt, ahogy ültek az asztal mellett és elcsodálkoztak a mai termésen.
Mégis úgy döntöttem FINIS :-) Itt a vége, na nem a karácsonynak, hanem a sütögetésnek, de eszembe jutott, hogy még egy jó része a sok-sok elkészített süteménynek egy másik helyiségben vannak, de azt itt most nem árulhatom el, hogy hol is, mert hátha a családom a másik számítógépen ugyanitt dekkol és azt figyelik, megtudhatják-e, hogy a legfinomabb falatokat hova dugtam el :-)
majd holnap délután elárulom nekik :-)

Most már csak a töltöttkáposzta, a kocsonya fő a konyhában, de ők már egyedül is elboldogulnak a cserépfazékban és a kuktában.  Ehhez én már tényleg csak a FINISH-ben kellek.
Hááááááááát elkészültünk, s most már csak egy gondolat, hogy itt kivánjak minden blogtársamnak, minden ide látogatónak
BÉKÉS, BOLDOG, ÁLDOTT, SZERETETTELJES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET

9 megjegyzés:

  1. Vikikem,le a kalappal!GYonyorusegeket keszitettel, a "ket ferfid" meg tunderi,ahogyan ulnek az asztalnal,olyan meghitt az egesz:)K8ivanok aldott unnepeket,sok-sok boldogsagot es minden jot az uj evre!

    VálaszTörlés
  2. Boldog, békés, gyönyörű Karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Viki le a kalappal előtted!Szépeket sütöttél és sokat! Nagyon Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  4. Áldott, békés Karácsonyt kívánok neked és egész családodnak!

    VálaszTörlés
  5. Örült Barátném! Mit müveltél!!!! Eszelösen sokat dolgoztál! Aggódom érted!
    Ezer és ezer pussz Nektek és nagyon szep karácsonyt!!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  7. Mindjárt el is pityergem magam :)))
    Edó, Yasmine, Mary, Kiskukta, Mónika hálásan köszönöm Nektek.

    Ancsika barátosném elég régen ismerhetsz már ahhoz, hogy amit ma megtehetsz (volt egykoron) de most már ehelyett, módosult..... amit ma MEGEHETSZ :-)

    Köszönöm Nektek és én is kivánok mindenkinek a hátralévő időre kellemes ünnepeket és egy gyönyörű Uj Esztendőt.

    VálaszTörlés
  8. Viki!!!
    Jesszusom,
    tényleg rogyadozik az asztal, te aztán kitettél magadért...
    Remélem, csodásan teltek az ünnepek , pihentél is, ugye???Elnézést, de 23-a óta nem sok időm volt netezni...
    Most vettem észre egy korábbi kommented is, válaszoltam is rá:)
    http://zamatesillat.blogspot.com/2009/12/vajaskekszek-karacsonyra.html

    VálaszTörlés
  9. triny :-) pedig a fincsi bejglik nem is fértek oda, s nem is mertem odarakni, mert mindabból a 10-12 rudból lehet, nem maradt volna 24-ére :-) persze már ma sincs egy falat sem. Ez a háziasszonyok igazi elismerése, mikor lekopott minden asztalról, - nálunk sikerült. Ma a pihié volt a nap.

    VálaszTörlés