2009. december 1., kedd

Díj a szorgos kezeknek


Én nem mondhatom, hogy blogírónak "öreg" vagyok -konyhai "munkás"-nak annál inkább, de amióta én is elkezdtem a blogom írását, megmentve az utókornak az egyszerü receptjeim, rengeteget olvasgattam, tanúlgattam, próbálkoztam sok-sok blogtársam oldalán. Úgy érzem -öreg fejjel is- rengeteg tapasztalatot szereztem, s még olyan dolgokba is belefogtam, megsütöttem, amire eddig nem is nagyon gondoltam.

Közeleg Karácsony, a szeretet ünnepe. Elég sok blogot meglátogattam, nagyon jó dolgokat olvastam, s óriási örömömre szinte ifjusággal találkoztam, akiket csak úgy magamban "Sztárok"-nak kiáltottam ki. Már egy pár napja azon gondolkodtam, hogyan is köszönhetném meg blogtársaim ügyességeit, részemre nyújtott élményeket.

Hát így: Elkészítettem egy apróságot, amit nagy-nagy szeretettel adnék át - a teljesség igénye nélkül -







Fogadjátok szeretettel, tiszteletem jeléül, s adjátok tovább azoknak, akiket én még nem ismerek, de még megismerhetem őket, rajtatok keresztül.

6 megjegyzés:

  1. Hú, Viki!!!! Nagyon meghatódtam! Nagyon kedves gesztus ez tőled, köszönöm nagyon-nagyon szépen!

    VálaszTörlés
  2. Viki,ez gyonyoru ajandek Toled!Jaj de nagyon tudok orulni az ilyen szep gesztusoknak:) Szivbol koszonom.Neked is jar a tisztelet,es persze embersegbol is jeles vagy!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!:)

    Igyekszem megszolgálni!:)

    VálaszTörlés
  4. Kiskukta ! nem is tudom miért hatódtál meg, hiszen Te már mindent megtettél ezért, hiszen Neked már van KIS-kiskuktád is :-)

    Edó ! Most én hatódtam meg, s köszönöm Neked. Imádom láthatatlanná tenni a határokat, és nagyon szeretek Felétek kalandozni :-)

    Szepyke ! Te pedig szememben képviseled akkor is az ijfúságot, és akkor is jól érzem magam Nálad. :-)

    Tanúlni soha sem késő, s a sok-sok jó tapasztalatot begyüjteni, hasznosítani még az én koromban sem szégyen.

    VálaszTörlés
  5. Viki nagyon köszönöm! Megtisztel, hogy rám is gondoltál, és örömmel olvasol engem!

    VálaszTörlés
  6. Mohácskám! én már lassan többet vagyok Nálad, mint magamnál :-) Hétvégén készülök a mézesed elleni bevetésre :-)remélem nem fuserálom el.

    VálaszTörlés