2009. december 18., péntek

Még mindig maradékhasznosítás :-)

Még mindig a megmaradt piskóta lapból hasznosítottam ma is. Igaz, hogy csak 3-3 szelet lett, de az viszont nagyon fincsi.
A megmaradt piskótadarabkámat nutellával megkentem, maradék hulala-habot a tetejére és lilaáfonya öntetet csurgattam rá.
Azt hiszem ezt egyszer úgy egy jó nagy tepsivel kell megcsinálni, mert nagyon jó harmóniában voltak a nutella és a lilaáfonya.
Fagyasztóban volt eltéve jó kis "erős" tyúkhúslevesből leszürt üres lé, amit azért szoktam eltenni -húsleves főzéskor- ha esetleg olyan étel készül, amihez sokkal jobb a felöntéshez a húslé, mint a viz, akkor mindig legyen "kéznél", azaz a hütőben.
Most viszont, -szintén időhiány miatt-
gyorsan egy tojásból egy jó nagy adag grizgaluskát főztem bele, s máris kész volt az ebédünk. Na ehhez még félóra sem kellett :-)
Csak azért nem volt ma sem több időm, mert mindjárt következik a HAHOTA-részleg folytatása, én mint mézeskalácskészitőnépiiparmüvészetialkotásaim :-) hi hi hi
Már előre bocsájtom, hogy a mézeskalács házikót a nálunk már három napja szakadó hó jócskán "befuuuttttta" :-)

2 megjegyzés:

  1. NA arra kivancsi vagyok Viki!:)))

    VálaszTörlés
  2. Edó már jövök is ezerrel - és engedélyezem a nem nevetést, hanem a hahotát :-)

    VálaszTörlés