2011. február 3., csütörtök

Szeretem a blogod - virtuális baráti ölelés

Már többször kaptam díjat - többet is-  kedves blogger társaimtól, barátaimtól, s  mindig nagyon meg tudtam hatódni, ugyanis én mindíg azt hangoztatom, hogy az én konyhám a legszerényebb konyha a világon, de mindazoknak is kedvezni szeretnék ezzel, akiknek esetleg nincs lehetőségük nagyobb pénztárcájú konyhát vezetni, vagy esetleg kevés keresetből több éhes szájat kell megfelelően táplálni. Úgy érzem, hogy az én blogom nagy része erre alkalmas.
 Ezt a díjat most Gizi-től kaptam, és könnyes szemmel tudtam megköszönni neki mindazt, amit a  díjhoz írt. Gizi ! nagyon szépen köszönöm. Te tényleg egy igazi, és csupa nagybetüvel BARÁT vagy. Köszönöm, hogy ismerhetlek.
A feltételeknek megfelelően ki kell választani öt bloggert, s ennek én is eleget tettem, s továbbadom részükre ezt a dícséretet és ezt a virtuális ölelést, ami szerintem minden díjnál többet ér.  Az öt blogot kiválasztottam, de szívem szerint  sokkal több bloggerbarátomnak, bloggertársamnak elküldeném,  ha lehetne. (merthogy nagyon sokan vannak, akik ezt megérdemlik.)

 

S akkor jöjjenek a szabályok

 

Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dícséret és egy vírtuális ölelés" -t.



A sorrend nem jelent semmit, mert én tiszta szívből küldöm Nektek ezt a baráti ölelést.

1./ KATA -nak, akinek ugyan most indult a blogja, de  - mint fórumtársak - már közel két éve ismerjük egymást, s nála csodálatosabb édesanyát, nagymamát, családszerető feleséget nagyon ritkán lehet találni. Olyan odaadással készíti családjának a minennapi finomságokat, hogy már ezért is nagyon megérdemli ezt a baráti ölelést, no meg azért is, ha már rászánta magát a blogírásra, akkor a legjobb kedvvel csinálja is.

2./ GINKO -nak, akinek egyszerüen imádom a blogját, de Őt magát is. Eszméletlen jó humoráért, végtelen nagy kreativitásáért, jó kis írásaiért, a posztok előtti szövegéért,  s csak úgy egyáltalán, mert szeretem Őt és a blogot is. S mint leendő ANYUKÁT is nagy tiszteletben tartom.

3./ MARY -nak, akinek igazán és tiszta szívből, szeretetből adom át ezt a BARÁTI ÖLELÉS díjat, és blog dícséretet. Nagyon sokat tudnék mondani róla, hogy miért is, de nem férne ide. Mindennel naprakész, önzetlen édesanya. Annyira értékelem, hogy a saját blogját olyan gyönyörűen - és egyedül - beindította, vezeti, törődik vele, s mindemellett egy nagyon-nagyon segítőkész BARÁT is.

4./ 4GYEREK -nek, akihez nem is olyan nagyon régen járok, de annál többet lógok a blogján, mint néha a sajátomén. Nagyon szeretem és imádom az erdélyi konyhát. Szeretem az ötleteiket, a leleményességüket, s tisztelem benne, hogy három lány és egy fiú édesanyjaként és egy férj mellett ilyen tisztességgel helyetáll a családjáért. Egyszerűen imádom a stílusát :)

5./ NELLI -nek, aki nap, mint nap elkényeztet mindenféle finomságokkal bennünket, és végtelenül önzetlen, segítőkész, egy tündéri blogger :)  Néha félek is hozzá bekukkantani, mert felér egy óriási hízókúrával. Nelli - szeretem a blogod. :)

Szám nélkül tovább adnám még DITTA -nak. Azért szám nélkül, mert Ő már megkapta, de ezt a baráti ölelést tőlem is meg kell kapnia. Nagyon szeretem a kreativitsáért, a szorgalmáért, és még sok-sok mindenért.






22 megjegyzés:

  1. Viki!Köszönöm szépen, nagyon jólesett, hogy rám is gondoltál!Most Te is könnyeket csaltál a szemembe!:-)Köszönöm mégegyszer.Tej ügyben este kereslek majd.Puszi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Viki! Először is gratulálok a díjhoz, igazán megérdemled!
    Kérlek nézz be hozzám, mert indítok egy "online vacsoracsatát".... Lenne kedved benevezni?

    VálaszTörlés
  3. Nelli ! Nagyon szívesen, s tiszta szívből tettem. Oké, estik előszedem a számlát :)))
    Ezek szerint nem is jelentkeztek ? No majd megíarod - várom.

    VálaszTörlés
  4. autumn ! Éppen Tőled jövök. Jó nagy fába vágtad a fejszét. Végigolvastam a feltételeket. Hááááát gondolkodnom kell rajta, mert van egy-két komoly dolgom a közeljövőben.
    Azért nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál a vacsoracsatával :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Viki! Nagyon megleptél. Nem titkolom, annyira jól esett, legalább így gasztros vonalon legyen jó a hangulat, másképp mostanság elég car mifelénk.

    VálaszTörlés
  6. Viki nem találok szavakat! Lent a földön sincs... meghatódtam nagyon!:)
    Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Viki gratulálok megérdemelted:))

    VálaszTörlés
  8. Viki,Neked sem nagyon tudok mit mondani,úgy megleptél,igazán nagyon szépen köszönöm,hogy megtiszteltél!:-))

    VálaszTörlés
  9. Drága Viki! Nagyon hálás vagyok a szép szavaidért, ebből a díj/ölelésből csak úgy árad a szeretet....most reggel 6:14 van, és emiatt olyan jól indul a napom, a hétvégém, hogy csuda. Ez a szeretet, erőt ad. Nagyon köszönöm! Most nincs más hátra csak előre, hatalmas visszaölelés! Legyen szép napot heted ésatöbbi és minden!!! Puszil: Nagypocak és Picur

    VálaszTörlés
  10. Viki! Még egyszer nagyon szépen köszönöm, most már nálam is nagy nyílvánosan mennek a baráti ölelések, hála Neked.

    VálaszTörlés
  11. Viki!
    Mindenek előtt sok szeretettel gratulálok a díjhoz!!!
    Nem is tudom,hogy köszönjem meg,meghatódtam és megkönnyeztem kedves szavaidat amit a díjjal kaptam Tőled!Kimondhatatlanul jól esett!Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  12. Drága Viki!
    Nagyon-nagyon köszönöm a kedves szavaidat!!!!
    Hidd el, fantasztikus a blogod, isteni finomakat főzöl, és szerintem pont az ilyen ételeknek van a legnagyobb sikere. Nem a flancos elnevezés, meg a megvásárolhatatlan hozzávalókból készült ételeket főzzük mi, hanem ehető, Magyar ember számára laktató finomságokat. Továbbra is szívesen nézelődök a TE "szerény" ám remek konyhádban.:)

    VálaszTörlés
  13. 4Gyerek ! Őszintén és tiszta szívből jött minden :))

    VálaszTörlés
  14. Marym! Neked is ugyanezt tudnám mondani, s amit írtam azt úgy is éreztem !!

    VálaszTörlés
  15. Anikó ! Nagyon szépen köszönöm, kedves vagy !

    VálaszTörlés
  16. Ditta ! Így érezten, s ez őszinte volt !!

    VálaszTörlés
  17. Nagypocak és PICUR ... azaz Ginkó ! Örülök, hogy jól indult a napod, legyen ilyen a hétvégéd is, és az egész életed ilyen boldog, vidám és derűs. Köszönöm, hogy ismerhetlek, mégha csak virtuálisan is :)) És csak hogy tudd : Én már izgulok ÉRTETEK !!!!

    VálaszTörlés
  18. Nagypocak és PICUR ... azaz Ginkó ! Örülök, hogy jól indult a napod, legyen ilyen a hétvégéd is, és az egész életed ilyen boldog, vidám és derűs. Köszönöm, hogy ismerhetlek, mégha csak virtuálisan is :)) És csak hogy tudd : Én már izgulok ÉRTETEK !!!!

    VálaszTörlés
  19. Hááááát NAGYPOCAK !!!! Látod milyen fontos bejegyzés volt ez? Kétszer is benyomta :)))))) de itt is hagyom, mert ketten kaptátok :)))

    VálaszTörlés
  20. 4Gyerek ! Végtelenül örülök és boldog vagyok. Kívánok sok-sok sikert Neked - úgy MINDENHEZ !!!

    VálaszTörlés
  21. Kata ! Köszönöm szépen, s hidd el, hogy amit írtam, szívemből jött !!!

    VálaszTörlés
  22. Gizi! Lassan egy igazi bőgőmasinát csinálsz belőlem. Nagyon-nagyon szépen köszönöm az elismerő szavakat. Nem is hiszitek el, hogy ez mindennél többet ér.
    Amit pedig a bloggal kapcsolatban írtál, az külön jól esik, és melengeti a lelkem, mert valóban ez az én "szerény" és finom konyhám.
    Tudod, amikor húslevest főzök -pedig nagyon sokszor teszem- a mai napig is a nagymamám jut eszembe, aki már több évtizede nincs mellettem - s mindíg eszembe jut az egyszerűsége, s ezzel együtt a nagyszerűsége. Nem hiába hiányzik nekem még ma is olyan nagyon.
    Engem Ő nevelt, de az élet tanított.
    Köszönöm Neked Gizi !!!!

    VálaszTörlés