2011. február 1., kedd

Egy videó (lett volna) és + egy díj



Azt hiszem megtaláltam a legfinomabb vajastészta elkészítését kissé nagyüzemi mennyiségben, no meg egy egész napos elfoglaltságot hozzá, miután ezt a fajta tésztát, legalább 6-7-szer kell hajtogatni, s a hajtogatások között fél órás hütőben történő pihentetést javasol ez az ifjú mester :)
Hát kinek van erre energiája ???
Bár én elhatároztam egyszer már csakazért is megcsinálom.

Egy nagyon szuper videót találtam, ezt szerettem volna feltölteni a vajastészta elkészítéséről, de kb 3 óra hosszája már tölti, s nem győztem kivárni.  Holnap újra próbálkozom vele, de ha nem sikerül, hát majd én elkészítem és képekben felteszem :) :)

- o - o  - o - o -

Az elmult héten bloggerrdij-eső zuhant, és szágúldott át a blogokon, így én is elég sok bloggertársamtól megkaptam a KREATÍV BLOGGER díjat.

Először is még tavaly késő ősszel valamikor
de akkor éppen a megsebesült kezemmel voltam elfoglalva, meg is ígértem, hogy eleget teszek a dijjal járó kötelezettségeknek, de ez sajnos annak idején elmaradt. Miután most többektől is ugyanezt a díjat kaptam meg, -pótolom- Ginkó kedvességét is.


S akiktől még megkaptam






A díj elfogadása és továbbadása szabályban foglaltaknak megfelelően kell, hogy történjen, s egy pár "titkos" dolgot magamról is el kellene árulnom.

Miután én ezeknek a kötelezettségeknek a mult évben már két alkalommal is eleget tettem, kérlek benneteket, hogy ne vegyétek rossz néven, de most személy szerint nem adnám tovább senkinek.

Viszont ezt a díjat tiszta szívből ajánlom és átadom minden RENDSZERES OLVASÓMNAK, s azoknak a bloggereknek is, ahova én szívesen járok feltöltődni, tanulni, vagy csak azért, mert tetszik. amit ott láttam.

Köszönöm Nektek és kívánom, hogy még sok ilyen díjat kapjatok, s szerény blogomat pedig sűrűbben látogassátok, mert szívesen látott vendégek vagytok nálam.

2 megjegyzés: