2011. február 27., vasárnap

Elmaradásaim és JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁTÉÉÉK !!!!!!!!!



J Á Á Á Á Á Á Á T É É É É É É K !!!!!!!!!!!!!

Vannak iszonyatos lemaradásaim, tartozásaim, amiket nem szeretnék most ecsetelni, hogy miért is történt mindez, hogy így elmaradtam dolgokkal. Egyet említenék meg csak, hogy a tavalyi évben több mint két hónapot ki kellett hagynom,  a blogot nélkülözni kellett egy "baleset" miatt.

Ezen időszak alatt töltötte be éppen a BLOG az Első Éves születésnapját. Hát erre abszolut nem tudtam felkészülni, sem "ünneplést" rendezni, mert volt, ami volt, de erről már nem beszélünk, mert csak a szépre és a jóra emlékezünk.
Azóta már nagyjából helyreállt a rend a kezeim körül, bár még jócskán melléütök a billentyüknek, na de a blogra ételek, italok és finomságok kellenek, azt meg senki sem látja, hogy hogyan pötyögöm be :))
Amikor már kezdtem visszatérni a blogoláshoz, mindíg megígértem magamnak és mindíg kötöttem valamilyen eseményhez, hogy megünnepeljük közösen VELETEK a Blog Első éves születésnapját.
Mindíg közbejött valami.
Aztán úgy döntöttem, hogy Új év, Új élet, és akkor belevágok a lemaradások törlesztésébe, aztán ez is csúszott. Jött egy újabb ötlet: ha elérem a 100. rendszeres olvasót, akkor a kettőt összehozva............ Ez pedig olyan szerencsétlenül sikerült, hogy éppen akkor kavarodott meg a rendszer és nem lehetett normálisan megállapítani valójában, hogy ki is az a rendes rendszeres olvasóm, aki éppen századiknak nyomta meg a KÖVET-LEK gombot.

Most már letisztult minden végképp eldöntöttem, hogy elkezdek törleszteni. Viszont, hogy ne legyen olyan egyszerü az ünneplés

J Á T É K - ra hívlak Benneteket !!

Ez a játék arról szól, hogy itt már nem blogszületésnapot, nem a századik rendszeres olvasót fogom előnyben részesíteni, hanem úgy érzem, hogy vegyen részt mindenki a játékban és döntsön a sors, hogy a játék főnyereménye - sorsolás útján - kit fog megilletni :)

Mert lesz ám ajándék is.





Egyetlen olyan szörnyü dolog van az egészben, ha esetleg úgy járunk, mint a 100. rendszeres olvasómnál, hogy nem Magyarországon él, ezért a neki szánt csomagocska itthon maradt, mert a magyar királyi posta, az iszonyatosan magas postai díjszabása mellett még azt sem vállalta, hogy a cimzetthez biztosan odakerül a csomag. Akkor ezt mi megbeszéltük én pedig nagyon-nagyon sajnáltam, hogy ilyen szerencsétlenül alakult.

S itt egy kicsit a fentiek miatt kicsit kegyetlennek kell lenni, mert ha esetleg olyan valaki kerülne kisorsolásra -mint nyertes- aki nem Magyarországon él, akkor sajnos az ajándékot tovább kell sorsoljuk.
Azért ne szegje kevét egyetlen határon túli kedves résztvevőnek sem a játékra nevezés :) - majd valamit kitalálunk :)

S akkor térjünk rá a játékra:  Tudvalévő, hogy a mult héten pár napon keresztül nem voltam itthon. Azt el kell mondanom, hogy a határokat nem léptem át.



Elhoztam Nektek egy fotót, -saját magam fotóztam- s azt kérem, hogy próbáljátok megfejteni, hogy mi lehet ez?  mi látható a fotón? -  és  hol található ?
Egyelőre csak ennyit fogok elárulni róla. Ha már nagyon nem megy, akkor van még egy fotó, ami sokkal közelebb hoz a megoldáshoz, de most csak ennyi. Aki esetleg tudja, ismeri, sejti, annak nem lesz nehéz.

Egyetlen dolgot kell tennetek, hogy ennél  a posztnál  egy kommentet  hagytok, s jelzitek, hogy résztvesztek a JÁTÉK-on !

A résztvevőnek illik, hogy a Rendszeres olvasóm legyen. Úgy érzem, hogy ez mikndekivel szemben igy  lesz igazságos :)
A játékot azért most összefüztem a saját születésnapommal, ami március 15-én lesz. Éppen ezért a játék lezárási határideje is  MÁRCIUS 15-e éjfél.

Ha van kedvetek vigyétek a hírt, hogy minél  többen részt vehessenek a JÁTÉK -ban :) Posztolhattokis vele.

Ha igényetek van arra, hogy a nyereményt is mutassam meg, semmi akadálya nem lesz, azonnal felteszem.

Annyit segíthetek, hogy  a nyeremény: konyhában használatos tárgy !

Többet most nem árulok el, mert akkor már talán nem lesz izgalmas.

Várlak Benneteket, játszunk és izguljunk együtt.

Jó játékot mindenkinek.



106 megjegyzés:

  1. Törjük erősen a fejünket!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nellikém ! Csak ne fájjon nagyon - egyébként nem olyan nehéz :) Megfejtés nélkül is résztvehettek :)

    VálaszTörlés
  3. Hódmezővásárhelyi Emlék Központ.
    Ugye?

    VálaszTörlés
  4. Hát jól mellé fogtam. Most olvasom,hogy konyhában található.
    ???

    VálaszTörlés
  5. Még nem tudom mi az de játszom!:)

    VálaszTörlés
  6. WIKIM!
    Megprobalok "saccolni ":Negykerekuben talalhato, kozel a belso elso tetoresznel es "pillantgatunk vele foleg haaatra es neha kozben szidjuk a hatul kozlekedoket amit benne latunk.Hogy a kepen MI az az epulet benne nem tudom, de igencsak jol fotoztad es ehhez sztem tok "torna produkciora "lehetett szukseged. hahaha Nincs izomlazad?? hihihi
    Szia: ILDIKO

    VálaszTörlés
  7. Battikuli...ezt nem ismerjem. De Terike tippje alapján rágugliztam, s gyanúsan onnan tűnik fotózva.

    Viki: akkor blogodnak utólag, neked megelőlegezve máris boldog szülinapot!
    (én meg ugyi kakukktojás, nem lévén Mo-i, csak a húgom)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó a fotó de még töröm a buksimat. Gratula a szülinapodhoz!

    VálaszTörlés
  9. Lányok ! semmi sincs elveszve, már kezdem írni a cetliket. Mindegy mit irtok, csak lehessen rajta egy jót rötyögni !

    I L D I K ÓÓÓÓÓ !!!
    Betyárul beletrafáltál és jól érezted a fotózás hátrányait.

    Úgy beszorult a bordám közé a levegő, hogy két napig alig éltem, de főképp a röhögéstől, na meg a nézőközönségtől, amint nézték, hogy milyen pózban fotóztam :)

    4Gyerek ! Nem vagy kakukktojás, ha elolvastad, láttad, hogy valamit kitalálunk.

    Ha Te nyernél, majd küldjük a húgod cimére és egyszer majdcsak találkoztok :)))))

    Csak akkor a húgod nevét légyszi ideirnik, hogy a sorssolási cetlire mindketten felkerüljetek.

    -----------

    a többieknek nem segítek, mert már megérte a kezdetén ez a játék, akkorákat hahotáztam itt korán reggel :) :)

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom a megfejtést, de mint rendszeres olvasód jelentkezem a játékra :)

    VálaszTörlés
  11. Én se tudom mi lehet,de játszanék,mert már több mindent megcsináltam a blogodról...

    VálaszTörlés
  12. Nekem is beindult a fantáziám. Én úgy "látom", hogy ez egy üvegponcon keresztül fényképezett csemperészlet. Vagy nem... A feladvány tökéletes. Szóval lehet gondolkodni rajta.

    VálaszTörlés
  13. Halvány lila fogalmam sincs,de szeretnék én is jelentkezni a játékra.Azért erősen töröm a fejem,hogy mi lehet a képen,van már jó szemüvegem is hozzá.

    VálaszTörlés
  14. Gondolkodom, gondolkodom, de fogalmam sincs...
    Viszont azt tudom, hogy játékra szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  15. Autó tetőablakon keresztül fényképezve valamilyen épület?:-)
    Mindig vissza-vissza térek nézegetni!:-)
    Nem hagy nyugodni!Úgy szeretem az ilyeneket!

    VálaszTörlés
  16. Hódmezővásárhelyi Emlékpont. Mostmár tuti!

    VálaszTörlés
  17. Hát én már gülüre néztem a szemem, de mégsem tudok rájönni.:) Játszani azért szeretnék, ha lehetséges:)

    VálaszTörlés
  18. Játszani szeretnék én is.Nagyon töröm a fejem,hátha rájövök mi az.
    (halkan megjegyzem fogggalmam sincs :))

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Hogy őszinte legyek, fogalmam nincs hol készülhetett a fotó! :)
    De nagyon szeretnék játszani!!!!:)

    VálaszTörlés
  20. Hát Vikim!

    Fogalmam sincs .Bogyót és Mázlit is megkérdeztem de nem tudják:-)
    De azért jelentkezek játszani:-)
    Pusziiiiiii

    VálaszTörlés
  21. Viki! játszom én is-én is!!! Nem tom mi ez...de pont ezért jó ám a játék!!!

    VálaszTörlés
  22. Micsoda izgalmas játék :)
    Ötletem sincs :)

    VálaszTörlés
  23. Terikével teljesen egyetértek,szerintem is a Hódmezővásárhelyi Emlékpont.A kép jobb szélén látszik Lenin.

    VálaszTörlés
  24. Lenin? Hát komolyan elsőre valami mellékhelyiségre gondoltam... Csempével, meg tükörrel. De aztán realizáltam, hogy tényleg, ez egy kocsibelső.

    VálaszTörlés
  25. Egyébként először jelentkezem játékra, kezdőké a szerencse? Vagy az csak kártyában? :) Minden, játszani önmagában is jó és a kép is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  26. Lááááányok ! :)))) Olyan izgalmas !!!!

    Akik úgy érzik, hogy már TUTI-ra tudják a megfejtést, vagy legalábbis közel járnak, még egy kis aprócska odafigyelés szükséges !!!!!


    Mi látható a fotón ???????

    És ebben már ez a nagy lényeg !!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Igen az lesz az a Hódmezővásárhelyi Emlékpont.Az autóból fényképezve:-)

    VálaszTörlés
  28. Legyen a húgom neve Csilla, merthogy tényleg annak anyakönyvezték.
    Ketten egy cetlin, hurrá. Úgy is olyan rég (bő 5 hónapja) voltunk egymás mellett. :D

    És tényleg kinagyítva felfedezni vélem az autó napellenzőjét, tehát a visszapillantó tükör Ildikótól telitalálat volt.
    De mint aki Hpdmezővásárhelyen csak a gugli segítségével járt, továbbra is a többség véleményét osztom. Onnan van.
    Vagy mégsem az a lényeg?

    VálaszTörlés
  29. VIKIM!
    En meghagyom az ajandekot nektek, HA nyernek valaha.Igy az igazsagos! En egyszeruen szeretek ilyen fotos furfangos rejtvenyeket.Annak idejen amikor otthon laktam volt egy ilyen TV program.Pl : 1 puzzel ablakocska utan kitalaltam a megfejtest.Mezei Maria muveszno volt mogotte. Hogy MIERT? Mert gyonyoruu szemei voltak! NEEEE nevessetek rat!!!! Gyonyoru "boci szemei "Hogy miert nevettek megis?? Nezzetek meg egy elo kisboci szemeit!!!! Gyonyoruek! Beszelnek! Nagy szempillak es mindent elmeselo baratsagos es szelid tekintet. Ps:Rotyogtem de nagyon magamban amikor elkepzeltelek egy akrobatikus pozban! hahaha! Pussszzika!! ILDIKO

    VálaszTörlés
  30. Anyam!

    Honnan veszi ez hogy en attila vagyok?? A ferjem iigen, de en magam szivarnelkuli """ILDI vagyok! hahaha

    VálaszTörlés
  31. Vikikém! Jó kis feladványt találtál nekünk! Sajnos én sem tudok rájönni mi lehet ez, de azért a játékra jelentkeznék. Kíváncsi vagyok nagyon a megfejtésre. Utólagosan is boldog blogszülinapot kívánok és írj nekünk továbbra is sok jó receptet jó néhány évig még!

    VálaszTörlés
  32. Én meg végre örültem, hogy van egy fiunk és közben kiderül, hogy nincs szivarja ???? ÓÓÓÓÓÓ anyám !!! szivarnélkül nem ér semmit az egész :) :)

    Ildikóm, még mindíg zokogok a röhögéstől, ha visszagondolok arra a napra, s a pozicióra.

    VálaszTörlés
  33. Jó úton jártok, de még mindíg pontosítani kell, mert az még nincs, meg, hogy MI VAN A FOTÓN ? :))))))

    VálaszTörlés
  34. Nézem a fotót , de nem tudok rájönni mi lehet . Ott egy emberi alak is van , de ez tükörkép lenne??
    Nagyon sok Boldog Szülinapot a blogodnak utólag , téged pedig majd 15 én köszöntelek fel:))

    VálaszTörlés
  35. Szia Viki!

    Szeretnék játszani:
    Hódmezővásárhely - Emlékpont

    Kajak olyan, mintha a fényképezőgép izéje még nem nyitott volna ki teljesen. Szerintem a lencsevédő látszik még. :)
    De még jobban megfigyelem. Az is lehet, hogy alsó madárfogásból kocsi visszapillantó tükréből fényképezted fejen állva...mindenesetre fain kép lett! :D

    Betty

    VálaszTörlés
  36. Hehe a kép alja a ház alja, ott a gerenda, aztán ott az épület oldala a szoborral, pontosabban a hátuljával...a kép tetejének feketesége meg a kocsi belseje. Nem tudom, hogy csináltad, de már arra tippelek, hogy a kocsiban fainul hátra kellett dőlnöd, hogy így lekaphasd! :)

    VálaszTörlés
  37. A lányom elküldte, még annyit akartam hozzá írni, hogy mert az oldalborda felőli napellenző a kép tetején. :) Hát ennél többet nem tudok kihozni a képből. :D

    VálaszTörlés
  38. A visszapillantóból lett fotózva? :)

    VálaszTörlés
  39. Konkrétan fogalmam sincs!:-)DE jókat kacagtam az előttem szólókon.Mintha egy hídon lenne vki,aki lehet,hogy csak egy szobor,de az is lehet,hogy egy tévé(film) képernyőjének tükröződése egy ablaküvegen,vagy autó ablaküvegén,nem tudom.Ez csak egy gondolat.
    Boldog Szülinapot előre is!

    VálaszTörlés
  40. A visszapillantónak semmi köze a fotózáshoz :)

    Most már én is ezerszer megnézem itt a gépemen és akkorákat röhögök, mert bennem még mindig itt van, és elevenen él az egész történet.

    Ha vége lesz a játéknak, leírom az egészet, de addig tessék szíves a pelusokat bevásárolni :) :)


    És még csak oldalborda felé sem hajoltam :) :)

    Egy érdekes dolgot már valaki érintett, de nem akarom leírni, mert akkor lelövöm a poént :) :)

    VálaszTörlés
  41. Kriszta ! Én egyfolytában kacagok :) :)
    Azért Te is elég rendesen kerüljeted a forró kását :))))

    VálaszTörlés
  42. Tulajdonképpen fogalmam sincs.Jól feladtad a leckét.Az viszont biztos,hogy a játékra én is jelentkezem.

    VálaszTörlés
  43. Drága Viki!
    Lehet most hülyeséget írok, de szerintem ez a kép mintha a Budafokhoz közellévő "Szoborpark"-nál készült volna. Én még mintha Lenin apánk szobrát is látnám. Bocsika ha rosszul látom.

    Gratulálok a blogod születésnapjához, a 100. rendszeres olvasódhoz, na meg az utána következőkhöz is. A saját szülinapodra pedig majd visszatérek.:)

    VálaszTörlés
  44. Nekem drótkerítésnek tűnt :) Jöttem játszani!

    VálaszTörlés
  45. Először is: Boldog születésnapot!
    A rejtvényeden töröm ám a fejem, de csak nem sikerül rájönni, mi is az. A recepteidet szeretm, vissza-visszatérő olvasód vagyok. Köszi a játék lehetőségét!

    VálaszTörlés
  46. Vikuci,gőzöm sincs,de azon vagyok hogy kitaláljam,mihelyt meg van Te leszel az első akinek megírom:-)

    VálaszTörlés
  47. A képet már tegnap is nézegettem, de ma már muszáj elismernem: fogalmam sincs, mi ez/hol van ez. :D

    VálaszTörlés
  48. Már vagy 20-szor kinagyítottam a képet de nem tudok rájönni,nagyon kiváncsi vagyok hogy mi volt olyan vicces ,de hát a végén kiderül:)
    Játszanék én is ,habár kakukktojás volnék ,ahogy 4 Gyerk írta,de valahogy lessz majd:)puszika:)

    VálaszTörlés
  49. Én is szeretnék játszani. Az én tippen is Hódmezővásárhelyre vezet. Évente 2x-3x megyek el mellette, amikor autózok a lányomhoz Szegedre. Érdekes egy építmény, annyi bizonyos:o)

    VálaszTörlés
  50. Én is megnéztem már párszor a képet, én is a hódmezővásárhelyi emlékpontra gondoltam. De lehet, hogy nem. Azért én is szeretnék játszani. Boldog blogszülinapot kívánok utólag is!! Üdv. Mari

    VálaszTörlés
  51. Játszani én is szeretnék, bár fogalmam sincs hogy mi van a képen, és Hódmezővásárhelyen se jártam még soha.

    VálaszTörlés
  52. A megfejtést nem tudom, sajnos még én sem jártam Hódmezővásárhelyen, de a játékra én is jelentkeznék.
    Köszönöm az előttem szólóknak, hogy jól elszórakoztattak ezen a borongós délelőttön.

    VálaszTörlés
  53. Lányok !

    Annyira örülök, hogy ilyen jóhangulatú kis verseny-futást- rendeztetek :) :)

    Nem sok időm van mostanában napközben bekukkantani, de amikor jövök és elolvasom, halálra kacagom magam.

    ANNYIRA JÓK VAGYTOK !!!

    Köszönöm azoknak, akik részt vesznek a játékan, mert játszani annyira jóóóóóóóó !!!!

    Hamarosan felkerül a játék tétje is :

    ami nem más, mint egy díj (vagy kettő?????) --- még az is lehet, hogy kettő, vagy esetleg még egy harmadik is ??? hááááát ezt még nem tudom.

    Kettő biztos lesz, mert két alkalom is van az ünneplésre,

    az elmúlt évi BLOG SZÜLETÉSNAP --- és nem utolsó sorban a RENDSZERES OLVASÓIM tiszteletére meghírdetett játék.

    Vannak, akik már nagyon-nagyon közel járnak az igazsághoz és a teljes megfejtéshez,

    DE MÉG EGY SZÓ MINDÍG HIÁNYZIK !!!! :-)

    Ettől függetlenül a játékban mindenki részt vesz, s a nyerteseket sorsolni fogjuk, megfelelő és szigorú zsűri - ha kell - közjegyző jelenlétében :) :)


    Köszönöm, hogy ilyen vidámak vagytok :) :)

    Tehát !!! ---- mi látható a fotón ???????? ----- ez még mindíg kérdés !!!!!

    (magamban kuncogokitt jó nagyokat, mert ha megtudjátok, mindenki a homlokára fog csapni, hogy óóóóóóóó erre nem is gondoltam !!!! :)

    VálaszTörlés
  54. Hát igazából egy tükröt látunk, nem?

    VálaszTörlés
  55. Ajjj, hát Viki! Ki fogja nekem ezt a rengeteg szemránckrémet fizetni? Tudod már mennyit öregedtem a kíváncsiságtól? Sokat...

    VálaszTörlés
  56. Titi ! Nem tudtad, hogy egy Szemránckrém ügynökségnek dolgozom ? :) :)
    Ez a marketing munka :) :)
    Jaaaaaaj, olyan jókat rötyögök, hogy nekem meg azt hiszem be kell iratkoznom egy fogyókúrás szalonba, mert már a röhögéstől is híztam pár kilót :)

    VálaszTörlés
  57. Meg van!Hódmezővásárhelyi Emlékpont MÚZEUM.Ugye ez már a jó megfejtés?

    VálaszTörlés
  58. Lehet kérni telefonos segítséget? (Arra gondoltam, hogy felhívlak és elmondhatnád :D)
    Olyan jó, hogy nálad mindig szuper a hangulat!

    VálaszTörlés
  59. Juci Konyhája :))))))) júúúúúúj láááááányoooooook !!!! bent fogok kimenni a röhögéstől.

    Juci Te is olyan helyen jársz, ahol már legelőször Terike, majd Kata, s még Nöné is. Te is nagyon jó úton vagy DE...............

    a kérdés az volt, hogy mi van a fotón ??? :)))))

    Lányok, be fogok pisikélni :))))))

    Imádlak benneteket :))

    VálaszTörlés
  60. Épület? Homlokzat? Kulturális intézmény?

    VálaszTörlés
  61. Akkor ennek a tükörképe amit a visszapillantó tükörben lehet látni?

    VálaszTörlés
  62. Titi ! Te is telefonos segitséget kértél ? :))))

    Az épület már megvan szerintem, és van aki már tökéletesen le is írta, hogy milyen épületről van szó, de mi van a képen ??????? jajjjjjj neeeeeeeeeeeeeeeee , már a köhögés is rámjött :)))

    VálaszTörlés
  63. Juci Konyhája ! --- na, na !!! haladunk már, haladunk :)

    De ha a tükörképe, akkor mit látsz rajta ????

    VálaszTörlés
  64. Lányok már nem bírom tovább száraz brugyingóval ! :))))

    Egy keveset segítek. Ha már az épület is megvan. Sőt tökéletesen meghatározva !

    Akkor most tegyük félre az épületet és nézzük mit is látunk a fotón ??????

    Azt hiszem még egy napig bírom a gyötrődést :)))))

    Utána átmegyek valai mosópor reklámügynökséghez, mert nem győzök magam után mosni :)

    VálaszTörlés
  65. A következő nagy segítséget már csak akkor fogom megadni, ha felteszem az ajándékot :) bár semmi köze a megfejtéshez, mert sorsolunk rendületlenül ) :)

    VálaszTörlés
  66. Akkor a visszapillantó tükör a megfejtés????

    VálaszTörlés
  67. És még látni a napellenzőt is.

    VálaszTörlés
  68. Juci a konyhában :))))))
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem !!!!!

    Az épületen van valami, de mi ?????

    Már legalább 99 %-os a megfejtés, de ez az egy fogalom hiányzik :))))))


    Ha ismered és emlékszel a mondára, hogy L....-n élt, L.....n él, L....-i élni fog !!!!!

    akkor az elsőhöz kapcsolódhatsz :)))))

    VálaszTörlés
  69. Lenin háta! Ez egy fogalom? :)

    VálaszTörlés
  70. Titi ! A háta, de azért mégsem. Viszont már majdnem megvan !!!!!

    Jaj nekem, már fáj a rekeszizmom. :))))

    VálaszTörlés
  71. Akkor Lenin buksija, vagy micisapkája :D

    VálaszTörlés
  72. Titi ! rögtön betojok :) :) :) de sajna nem az. Már megint elkanyarodtál :))))

    jaj! már nem bírom tovább :)

    VálaszTörlés
  73. Esetleg megijedtél, hogy egy öngyilkos hajlamokkal rendelkező úriember csüccsent fel az épület beeső részébe kicsit megpihenni az ugrás előtt? Merthogy Lenin élt...ugye...

    VálaszTörlés
  74. Lenin szobrának a féltestének a tükörképe...nézem mééééég. :D

    VálaszTörlés
  75. egy halott ember háta tükröződve...vagy már túl morbid vagyok? Basszus nem tudom. Valószínű olyan dologra gondolsz, ami lehet annyira a szemünk előtt van, vagy annyira egyértelmű, hogy már azért nem írjuk le! :)

    VálaszTörlés
  76. Most már végem van, teljesen :)
    Igen ! Lenin élt................. és akkor mi van ??? hogy mi ??? --- hát a kérdésre a válasz :)
    -------------------- na itt a vonalak helyén a válasz volt, de meggondoltam magam.

    Tényleg annyira egyszerü, hogy szerintem senki sem gondol erre :)

    VálaszTörlés
  77. Lenin szobrának tükörképe? Esetleg egy tükörből fényképezve? Ez volt az utolsó tippem:)))))

    VálaszTörlés
  78. Hát az van, hogy Lenin meghalt. Nem? De! Mondjuk nálunk egy lakótelepen tovább él (a neve). :D Meg a szoborban, aminek morbid módon csak a felének a felét kaptad le! :)

    VálaszTörlés
  79. Lenin szelleme...mindig visszatérek gondolkodni, de mán az agyam dobom elfele, így egyre kevésbé megy...meghát nőből vagyok, kombinálok, nem szeretem az egyszerű dolgokat, mindent megbonyolítok, úgyhogy sose nem találom ki, hogy MI VAN A KÉPEN?! :D

    VálaszTörlés
  80. Fal. Lenin alakja. Maga a történelem van a képen :)

    VálaszTörlés
  81. Lenin mumifikált holtteste. Most olvasom, mennyi tudós dolgozik a holttest épségben tartásán. Komoly! Viszont sokan eltemetnék örökre, lehet Hódmezővásárhelyre vitték és oda ültették. :)

    VálaszTörlés
  82. No most jól figyeljetek :))))

    Se múltja, se jelene, se jövője.

    Már csak az á.....-a :)))))

    merthogy ehhez még az időjárás is hozzájárult :))))

    Csók nektek :)

    VálaszTörlés
  83. De én nem látom az árnyékát... Hanem ahogy tükröződik azon az izén, nem?

    VálaszTörlés
  84. Itt már csak a ráncfelvarrás fog segíteni :D

    VálaszTörlés
  85. Titiiiiii !!!!!! Juhéééééééé

    Na de majd ha meglátjátok a fotókat, akkor fogtok nagyot nézni, hogy a csudába lehetett egy mozgó autóból kereszteződésben, lámpánál ezt mind megcsinálni ? :)))))))

    Most már csak azt kell megszavaztatni, hogy előrehozzuk a sorsolást ????? Mit szólsz hozzá??????

    VálaszTörlés
  86. De ugye nem te vezettél?
    Soha nem találtam volna ki, ha nem mondod meg, hogy á...a.

    VálaszTörlés
  87. Titi !!! Na az lett volna aztán a legfurább helyzet, ha még a kormámy is az én kezemben van.

    Nem én vezettem, mert Szegedről a Klinikáról jöttünk haza és elég kómás voltam még, de azért fotózni még ilyen állapottyomban is is sikerült :))))))


    Jaj, de jót játszottunk, s én mennyit rötyögtem elejétől a végéig :))))

    VálaszTörlés
  88. Na csajszibarackok, asszem én megnyertem a legmorbidabb játékos címet! :DDD Hát ez is valami! :D

    VálaszTörlés
  89. Anya ! Nem a győzelem a fontos, hanem a részvétel :)))

    Ugye, hogy erre senki sem gondolt ?

    Pedig, pedig az az árnyék :) :)

    VálaszTörlés
  90. Tudom, hogy a részvétel a fontos, de én voltam a legmorbidabb! :)
    Betti vagyok a robotgépes. :D

    VálaszTörlés
  91. Na, Tamás az apa. Én meg Betti vagyok, Anya. Clatronic. :)

    VálaszTörlés
  92. Kedves Tamás-Anya-Betty-Petra !

    Már feledékeny is tetszik lenni ???? Én már rég rájöttem, hogy ki vagy, mert egyszer már aláírtad a neved :) hi hi hi :) :)

    Ugy látszik, ez a játék mindenki számítógépébe beülteti a fiúkat a lányok helyett.

    Pl:
    ILDIKÓ ------ ATTILA !!!!

    Bernadett --- Tamás !!!

    Lehet, hogy telihold van ? :)

    VálaszTörlés
  93. Ja! :)
    Jaaaaaaaaa! :)
    Nem van telihold, csak zsibbad az agyam a folyamatos eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-től (a lányom üvölti előszeretettel)...ennyi. :) Ja, meg nagyon befűtöttem és forr az agyam. :)
    Na. :)

    Mikor kapjuk meg a storit??????????

    VálaszTörlés
  94. Én meg hűtöm a lakást, mert olyan meleg van.
    Kinn meg hófehér még minden.

    Gondolom a 100. bejegyzés után :) :)

    VálaszTörlés
  95. Akkor én vagyok a 100.! :D Jöhet a sztori! :DDDD

    Jó éjt!
    Puszi

    VálaszTörlés
  96. Anya ! Neked mindíg igazad van, s ebből ne is adj le :)

    VálaszTörlés
  97. Juccantó ! Már nem kell törni a buksidat, hiszem megszületett a válasz a kérdésre :)))

    VálaszTörlés
  98. ööö...most látom, tényleg.

    VálaszTörlés