2011. február 11., péntek

Paprikás tejfölös sertésragu, háromszínű tésztával


Egy egyszerű pörköltet készítettem pár deka húsból, s a maradék kis háromszínű tésztát főztem ki hozzá..

Kevéske olajon egy fej vöröshagymát apróra vágtam, megfonnyasztottam. Félrehúztam és beletettem 1 teáskanál piros fűszerpaprikát. 1 dl vizzel felengedtem és visszatettem a tűzhelyre.
A következő fűszereket adtam hozzá:
2 gerezd fokhagyma,
1 mokkáskanál só,
1 kevés köménymag,

30 deka sertéshúst kockára vágtam és beletettem a szaftba. Amikor már jó félig megpuhult a hús, akkor adtam hozzá 2 evőkanál fagyasztott zöldborsót, konzerv gombából 3 kis fejet apró szeletekre vágtam, s ezt is hozzáadtam a húshoz..

1 kicsi pohár tejfölt belecsurgattam és összefőztem az egészet.

A háromszínű orsó tésztát sós, olajos vízben kifőztem és köretként tálaltam.


20 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Gusztán van tálalva!:)

    VálaszTörlés
  2. Vikuci,de megéheztem:-)),de guszta lett,tényleg nagyon szép a tálalásod,húú de megenném:-)

    VálaszTörlés
  3. Marym ! Köszönöm. Ha ránézek újra éhes vagyok :)))

    VálaszTörlés
  4. Dittus ! Gyere tarts velm, bár nem sok maradt belőle :))

    VálaszTörlés
  5. Áhhhh nem szabad ma több ilyen képet lássak, ebbe az állapotban még nekilátok éjszaka főzni:D
    Nagyon jól néz ki esküszöm érzem az ízét!:D

    VálaszTörlés
  6. Anikó ! Köszönöm, Ha még te is jössz, elosztjuk a maradékot és nem hízunk meg tőle :))))

    VálaszTörlés
  7. Szandra! Gyere csak nyugodtan, vagy én menjek ? - de az én álllapotttttyyyyyomban sem érdemes most sehova menni :) :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon guszta lett! Ez a háromszínű tészta nagyon feldobja.

    VálaszTörlés
  9. Szemet gyönyörködtető, gyomrot korgató ez a szép tál étel!

    VálaszTörlés
  10. Imádom!!!! Vagyis csak imádnám, mert túl messze van tőlem.:))
    Nálunk is nagy kedvenc az így készített husi, a színes tészta meg olyan mutatós.

    VálaszTörlés
  11. Szemi ! Igen ! köszönöm

    Juci ! Evés előtt a mi gyomrunk is korgott rendesen :))

    VálaszTörlés
  12. Gizi ! Majd közelebbröptetem :))

    VálaszTörlés
  13. Holnapi ebédre ilyent rendelünk. Vállalod?

    VálaszTörlés
  14. Nellikém ! Én már mimdenemmel azon lennék, hogy legyen tavasz. Akár a betont is zöldre festeném :)

    VálaszTörlés
  15. Nellikém ! ém már a betont is zöldre festeném, csak legyen már tavasz :))

    VálaszTörlés
  16. 4Gyerek ! Megvettem a repülőjegyet és ott leszek időben :) :)

    VálaszTörlés
  17. De jó lenne most egy kisadag nekem!

    VálaszTörlés
  18. Mónika ! Sajnos elfogyott, de ígérem legközelebb először Neked küldök egy tányérkával :))

    VálaszTörlés