2009. augusztus 29., szombat

Só és tartósitószer-mentes füszereim

Miután én nagyon érzékeny vagyok a sós ételekre, tartósitószereket pedig egyáltalán nem ehetek, ezért nagyon örültem, amikor rátaláltam ezekre a termékekre.
Lehetne szinte egész nyári szezonban gyüjtögetni, száritgatni a különböző füszernövényeket, és sok-sok munkával, gondossággal, törődéssel üvegekbe zárni, de szerintem ezt az izvarázst sohasem tudnám előállitani.
Megtette helyettem más:
a Stork BT 9081 Győrujbarát, Liszt Ferenc u. 15.
Telefon: 30-520-1898
Só és tartósitószer mentes füszerek a konyhámban
Ezt az üveget csak azért tettem föl, hogy lássátok, hogy nem csak füszereket, de nagyon sok fajta szörpöket is lehet kapni a bio boltokban.
Nagyon izletesek, nincs bennük tartósitószer
Ez egy általános (bármilyen ételhez használható) füszerkeverék, szintén só és tartósitószer-mentes


Sertés húsokhoz használható füszerkeverék -szintén só és tartósitószer mentes-
Ezen kivül kapható még,
szárnyasokhoz,
marhahusokhoz.
S még rengeteg változatban is beszerezhető, bio boltokban.
A szörpök árát én egy kicsit borsosnak tartom, de a füszerek soha sem fogyhatnak ki a konyhámból. Pótolhatatlan izvarázs.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése