2010. december 1., szerda

Vegyes gyümölcs leves



Meggy, málna, szeder, kókusztej, fahéj, szegfüszeg, citromkarikák, vanilia aroma, csipet só, 20 pötty édesítőszer, no és jó bő egy liter víz, 1 evőkanál étkezési keményítő.
Ennyi az egész hozzávalója ennek a finomságos vegyes gyümölcslevesnek. Hűtőszemlét tartottam, s itt-ott eldugva egy-egy aprócska csomagra bukkantam. Ezekben voltak a gyümölcsök.
Az enyhén sós vizbe raktam a gyümölcsöket, a citromkarikákat és a fűszereket. Kb 15 perc elteltével egy doboz kókusztejet a dobozában jócskán összekevertem és egy szűrőn keresztül hozzácsurgattam a gyümölcsökhöz.
1 evőkanál étkezési keményitőt kevés vízzel elkevertem és beforraltam vele a levest. Még további 1-2 percig főztem és már tálaltam is, hogy mire ebédelünk valamennyire ki is hüljön, hiszen a gyümölcsleves igazán csak hidegen - de ebben a havas, jeges időben - minimum langyosan a legfinomabb. Az volt ! S a jó kis fincsi kacsacombok követték, mint második fogás :)))



5 megjegyzés:

  1. Ennyi gyümölcs együtt, nem lehet rossz.

    VálaszTörlés
  2. Hobbychef! Bizisten, hogy fincsi volt :))

    Bianka! nálunk minden évszakban jöhet a gyümi leves, igy ez is :))

    VálaszTörlés
  3. Imádjuk!
    Minden héten készítek!

    VálaszTörlés
  4. Juci ! el is hiszem. Ezt mi sem unjuk meg soha :))

    VálaszTörlés