2010. december 3., péntek

Csirkemáj rántva, levesben főtt krumplival


A fogyókúrás zöldséglevesünk második része ez a finom rántott csirkemáj, ami szintén nagyon egyszerü, mind az elkészítésében, mind abban, hogy ez sem egy időigényes étel.

A csirkemájakat jól lecsúrgattam, papírtörlővel leitattam róla a vizet, majd liszt, tojás, prézliben megforgattam.

Szürőbe rakva, a hütőszekrényben lehet tárolni 1-2 óráig, vagy akár előző este is el lehet készíteni a panírozást.

A hűtést azért tartom szükségesnek, mert én már sok-sok éve nem olajban és zsíradékban sütöm a rántott dolgokat, legyen az akár hús, akár máj, vagy bármi, ami bundába van csomagolva, hanem szépen berakom egy sütőzacskóba, ha szükséges (a májnál igen, mert zsírmentes) akkor olajszóróval bespriccelem. A sütőzacskót lezárom, s szép pirosra sütöm a sütőben.

Időt azért nem írok, mert minden hús más-más időre készül el, de 8-tól 10- 15 perc alatt bármelyik húsféleség szépen átsül.



Személyenként 1-1 krumplit megtisztítottam, hosszában ketté vágtam,  és a diétás zöldséglevesben puhára főztem. S hogy a sózást is elkerüljük, petrezselyemzölddel szórtam meg.
Ez is egy zsírmentes étel és ez is beilleszthető fogyókúrába.

3 megjegyzés:

  1. Meghívnál ebédre, ha még fér hely az asztal sarkára is ülhetek, már férjnél vagyok :)))

    VálaszTörlés
  2. Mary! meg finom is :))

    Biankaaaaa! de jót rötyögtem. Majd én ülök az asztalsarkához, egye fenyő, már én sem akarom, hogy mégegyszer bekössék a fejem :))

    VálaszTörlés