2010. december 15., szerda

Ujra csöngetett a postás :-)

Úgy látszik tényleg beindult a karácsonyi láz, a karácsonyi hangulat, s a postás  ma nálunk többször is csöngetett. "Megjött egy ujabb Angyalka"
Én éppen egyik unokámmal a szobában beszélgettünk, amikor csöngettek. A papa kinézett  a kamerán keresztül s látta, hogy nem más, mint a postásbácsi. Ránkcsukta az ajtót -mert már vártuk egyébként is a csomagot- s nem akartuk, hogy éppen a meglepetésből ne legyen meglepi :-) de hát nem az jött, amit vártunk...........

Na de aztán az igazi meglepetés akkor jött, amikor már kettesben maradtunk a papával. Kérdeztem, hogy ki volt az és mit akart, mire Ő: a Gyuri jött a GLS-től, mondta.  (Azt tudni kell, hogy a GLS-es Gyuri a legidősebb lányunk munkatársa (volt főnöke), ezért aztán elcsodálkoztunk, mert a "Magyar Királyi Postától" vártunk valamit, nem pedig a GLS-el -től  :-)

Az én férjem olyan izgalommal bontotta ki a dobozt, hogy najdnem azt hittem, hogy Ő kapta, de én már láttam messziről, hogy ez tuti, hogy nekem jött. Tényleg úgy volt.
S most ez nem is tudom mi, de már napok óta sejtettem valamit, ráéreztem, de nemcsak a csomagra, hanem még a tartalmára is. Na de, hogy ez igaz is legyen, mielőtt még kibontottuk volna a csomagot, megmondtam a férjemnek, hogy kitől jött, és mi a tartalma :-) Persze ez nagy felelősség volt részemről, de igaz lett :) :) a férjem meg ujfent: vénboszinak nevezett :)))
Jött egy újabb angyalka, s a drága két keze munkáját küldte el nekem ajándékba, melengetve az én kis szívemet. Bevallom őszintén, hogy kétféle képpen csillogtak a szemeim. Örültem, és egy kicsit pityiztem. Én mindennek tudok örülni, de annak, hogy valaki a saját szabadidejét, a két kiskeze munkáját áldozza fel arra, hogy másoknak örömet szerezzen?? !! --- hát ez aztán az igazi meglepetés és az igazi örömszerzés, az igazi szeretet, az igazi karácsonyi ajándék. S hogy még arra is gondolt, hogy a mézes tésztából készített papírszalvéta-tartó angyalkát lefotózza, kinyomtassa, háááát ez aztán az igazi figyelmesség.

Ezt az ajándékot kaptam én egy nagyon-nagyon kedves blogtársamtól, akivel az e.margit oldalán ismerkedtünk meg - Paár Izabella - az én Bellám, aki olyan ügyes, olyan szenvedéllyel készíti a szebbnél szebb tortákat, süteményeket, hogy azt már nem is tudom milyen fokon lehetne dícsérni.
De hogy még rám is gondolt ezekben a sürü szabadidőt rabló időben? - hát erre nem mertem volna gondolni. Nagyon jól esett, s bevallom, nem is tudom úgy megfogalmazni az örömöm, mint amennyire érzem.
BELLA !!!! HÁLÁS KÖSZÖNETÜNK, igazán kedves vagy és nagy örömet szereztél nekünk. Már mondtam, hogy micsoda izgalommal sikerült kibontani a csonagot. Ugyanilyen izgalom volt a lefotózása is, mert mindig akadályba ütközött valami, vagy a háttér nem volt jó, vagy nem fért be a képbe minden, ezért aztán megpróbáltam egészében is a csomag tartalmát, de darabonként is lefotózni.


Volt ebben a csomagban -ami mind, mind a Bella keze munkája - egy gyönyörű gyertyatartó,


Különböző apró kis figurák, nagyon édesek és kedvesek. Mérföldjáró kiscsizMácska, hóbácsi, és hóanyó, meg mindenki, aki ilyenkor fontos :))


Na és persze, s nem utolsó sorban kell említeni ezt a kis gyönyörűséget: a szalvétatartó angyalkát. Olyan figyelmes volt Bella, hogy mindenből kettőt küldött, nehogy az öregemmel összevesszünk valamelyiken is :))

No és ezt sem lehet kihagyni, mert ez pedig a Bella nagymamájának igazi mézespuszedli receptje alapján sütött isteni finom illatu, igazi, igazi, mégigazibb mézes, ami még az én gyermekkorom is visszaidézi. Tehát ez tényleg egy igazi békebeli mézespuszi :))

S íme itt összességében a csomag tartalma, amit nem győzök elégszer megköszönni. Bella!! köszönjük. Neked és Családodnak is nagyon Kellemes, szeretetteljes, Boldog Karádsonyi Ünnepeket kívánunk.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Teához van már mézes is! :)

    VálaszTörlés
  2. Igy igaz Mary ! már nem fogunk éhen halni :)))) Nagyon kiváncsi leszeka tea ízére, s ha még egy puszit is bevágunk hozzá ??? !!!! háááát mennyei lesz :))

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosak Viki!
    De az a szalvétatartó király!

    VálaszTörlés
  4. Nekem nincs blogom , ahova kiírhatnám , te milyen meglepiket okoztál nekem , milyen módokon adtad tudtomra , hogy az internetes barátságok is sokat érnek . Nagyon örülök , hogy sikerült örömet szereznem nektek , de ez a minimum , hogy egy icipicit besegítsek a karácsonyi hangulatba , amikor nem vagy igazán jól.

    VálaszTörlés
  5. Micsoda ötletes ajándékok, nagyon jó

    VálaszTörlés
  6. Micsoda szépségek!
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. Tök jó dolgokat kaptál :-o :D

    VálaszTörlés
  8. Juci ! Ez mind Bellus érdeme, én "csak" kaptam az angyalkától :))

    VálaszTörlés
  9. Paár Izabella BELLUSOM !!!! --- ne csináld ezt, mert ujra és ujra meghatódom. Te aztán igazi angyalka vagy és az angyalkát is elküldted.
    El is tettem a nagymamid mézespusziját, majd az ünnepeken fogjuk csak megkóstolni.
    Mégegyszer nagyon szépen köszönöm/- köszönjük.

    VálaszTörlés
  10. Bianka,
    Ami,
    Jucy

    Lányok köszönöm szépen. Bellus tényleg nagyn ügyes kezü és nagyon kreatív.

    VálaszTörlés