2010. december 15., szerda

Meglepetés - Meglepődés :-)

Majdnem egy éve, de legalább 7-8 hónapja, amikor beszélgettünk egyik kedves blogtásammal: Mary - val  a tortadíszítő eszközökről, habzsákról, díszítő csövekről. Én nen nagyon járok nagyobb bevásárló központokba, városnak meg elég kisvárosban élünk ahhoz, hogy óriási választék legyen. Választék lehetne, csak éppen az üzletekben nincs rá igény, kereslet. Bejártam már a piacokat, különböző üzleteket, de soha sem sikerült összehozni egy abszolut használható habzsákot és a hozzávaló díszítő csöveket. Mary még akkor felajánlotta nekem, hogy Ő szívesen megveszi nekem és elpostázza. Akkor a beszélgetésünk a témáról abbamaradt, mert közbejött a nyár és az én hosszú (kényszer)- szabadságom. Most újra felmerült a kérdés, s Mary készséggel segített. Bíztam is benne, mert Ő rengeteg tortát készít, tehát jól kell ismerje ezeket az eszközöket. Nekem  nem is  igazán tortakészítéshez, mint inkább majd a hidegtálak elkészítéséhez, dekorálásához lesz nagy szükségem rá.
S ha már lúd, legyen kövér, ahol a Mary vásárolta nekem a habzsákot, ott kapott olyan muffin papirokat is, amelyeket Ő is és Bianka is használ és nagyon dícsér. Tehát ebből is kértem gyorsan 3 csomaggal. Most aztán a szerény igényem ki van elégítve, megleptem magam karácsonyra.

Ma csöngetett a postás, s hozott egy jó nagy és kövér borítékot. Már amikor megláttam, kézbefogtam, gyanús volt, mert nem gondoltam, hogy egy habzsák és a 3 csomag muffin kapszli ilyen kövér lenne :))



Jól is gondoltam, jól is éreztem. A borítékot kibontva, a kedves kis karácsonyi üdvözlő lap és a megrendelt dolgaim mellett ott lapult még egy zöld kis karácsonyi csomag, (amit nézzetek csak meg köozelebbről? - ugye milyen érdekes? - a csomag Szarvasra érkezett, s egy Szarvas hozta) s ebben a szép zöld karácsonyi tasakban volt ez a finomságos, nagyon illatos tea.
Amikor a férjem -mert neki aztán kötelező volt segíteni a csomag kibontásban- kinyitotta a teás dobozt, megszaglászta, s mondta nekem: írd meg a Marynak, hogy ezt a teát nem fogjuk megfőzni, hanem a lakás különböző részeiben elhelyezünk egy-egy tasakot, mert olyan csodálatos illata van.
Almás-fahéjas gyümölcstea van a tasakokban. Igazán illik még a karácsonyi előkészületekhez is.

Nem is tudom, hogy a Mary honnan tudta meg, hogy mi óriási teaimádó, teafogyasztó emberek vagyunk? Talán ennek sokkal jobban örültünk, mint az egész csomagnak. Holnap reggel azért ebből a teából fogunk inni.

Köszönöm Mary a fáradozásod, s külön köszönöm a meglepetést, nagyon kedves vagy és jólesett.
Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok Neked és Családodnak is.

5 megjegyzés:

  1. Mary! ne tedd, ez mind így igaz, és így is történt :) Nagyon-nagyon örültünk a teának, s mégegyszer köszönjük.

    VálaszTörlés
  2. Hát csúcs, milyen jó dolgod van :)

    VálaszTörlés
  3. Viki szívesen! Inkább nekem kéne köszönni!
    Bianka nekem is!:)

    VálaszTörlés
  4. Bianka ! Igy jár az, aki elköltözik a fővárosból egy kisvárosba és a környéken sem kap normális dolgokat. Na meg a Maryban nagyon bíztam, mert Ő a nagy tortadíszítő mester :-))))

    VálaszTörlés