2010. december 1., szerda

Mi is történt az elmult fél évben?

Nagyon nem szeretnék mesélni az elmult fél évről, (jobb elfelejteni és tullépni rajta) de a még elkövetkezendő időszakokról sem, viszont úgy érzem, hogy tartozom annyival kedves blogtársaimnak, rendszeres olvasóimnak, barátaimnak, látogatóimnak, hogy egy pár sorban leírjam mi is történt. Bár annyira nem nagy ujdonság, de mint egy rossz emlék él még mindíg bennem a konyhai balesetem, aminek sajnos még mai napig is érzem rossz hatását, s közben nem volt elég ez a kézbaleset, jöttek sorban a gondok, problémák, amiken már túl vagyok. köszönhetően a jó humoromnak, a vígkedélyemnek és a mindíg, mindent túlélni akaró csökönyösségemnek. (De azért van még egy-két komoly dolog, amin túl kell esni az elkövetkezendő időben. Azt hiszem ezt is ki fogom bírni. Legalábbis nagyon fogok igyekezni!) :-)
No de felejtsük a múltat, s ne is gondoljuk arra, mi következik még, inkább szeretném megköszönni két blogtársamnak is, hogy ezen időszak alatt is gondoltak rám, és annak ellenére, hogy alíg voltam jelen, mégis két csodás és kedves kis díjjal jutalmaztak, amit itt és most is megköszönök nekik. Megtiszteltetésnek veszem azt, hogy rám gondoltak.
Egyben elnézést is kell, kérjek amiért most nem vállalkozom arra, hogy a díjakat személyeknek, megnevezett blogoknak tovább adjam, mert ahhoz még kellene egy jó pár nap, (hét?) hogy újra tökéletes és rendszeres bloglátogató legyek én is, s valamennyire képben is legyek.
Így aztán arra az elhatározásra jutotam, hogy mégis megkösznve GINKO-nak és ILDY-nek a kedvességét, mindkét díjat felajánljam a blogomra látogató rendszeres olvasóimnak, blogtársaimnak.
S ha majd egyszer egyenes kerékvágásba kerülök és végleg itthon tölthetem a szabadidőmet, akkor visszatérek a két díj továbbadására.
Ginkó és Ildy - köszönöm Nektek.............
tisztelt meg ezzel a kedves kis kreatív blogger díjjal. (Igyekszem lemaradásomat bepótolni.)








Ildy szerint pedig Lovely lettem én is :-)) (Ildy! Neked is megígérem, hogy bepótolom a hiányosságokat, de ahhoz tökéletes itthonlétre lesz szükségem) - Igyekszem én nagyon, de mostanság sajna nem én határozom meg, és döntöm el, hogy hol töltsem el a szabadidőmet :))
Mégegszer köszönöm mindkettőtöknek a kedvedsségeteket.

2 megjegyzés:

  1. Viki, örülök neki nagyon, hogy visszatértél, és láthatjuk a finomabbnál finomabb receptjeidet!
    A jó kedélyed mindig átsüt az írásaidon, és igazad van, bármi baj is éri az embert, ez sokat tud segíteni abban,hogy átvészelje a nehéz időket.
    Remélem, hamarosan elfújja az idő a fejed felül a gond-felhőket, és rendbejössz teljesen.
    Gyors gyógyulást kívánok, és küldök egy gyógyító, baráti ölelést!

    /u.i.: egyszer már próbáltam írni erre a bejegyzésedre, de valamiért nem engedte a rendszer, folyton kidobott../

    VálaszTörlés
  2. Szemi ! Nagyon szépen köszönöm ezeket a kedves, szívderítő szavakat, ezektől tényleg csak gyógyulni lehet.
    Sajnos azért még egy jó pár "H"-betüvel jelzett házat meg kell látogatnom a közel jövőben, de hát nem szeretném azt sem, hogy a motorom ne kerüljön felújításra, mert végülis ez a lelke mindennek, s még nekem is :-)

    Az viszont tény, hogy soha sem vagyok a végsőkig elkeseredett, s ez nagyon sok mindent megoldt, átsegít sok mindenen.

    Mégegyszer köszönöm a jókívánságaid.

    /Lehet, hogy éppen egyszerre voltunk benn, mert a nyomtatóparancsot próbálkoztam felrakni, aztán nem sikerült elsőre, meg másodikra sem, de aztán most reggel megoldottam ezt is! Valószinű én éppen szerkesztésben voltam, s elképzelhető, hogy "összeakadtunk"!

    VálaszTörlés