2009. november 20., péntek

Krumplis tészta


Igy van az, amikor rohanós, sietős napjaink vannak, és csak fél óra marad az ebédkészitésre.
Igy történt ez ebben az esetben is, de mi nagyon örülünk neki, mert nem csak hogy hamar kész van, de nagyon is szeretjük a krumplis tésztát.
Hozzávalók:
0,5 dl olaj
1 fej vöröshagyma
1 kk piros füszerpaprika,
bors,
só,
3 közepes krumpli
25 dkg tészta (nekem fodros nagykocka)
Elkészitése:
A vöröshagymát apró kockára vágom és a fél dl olajon puhára párolom, majd félrehuzom és beleteszem a füszerpaprikát és a sót. Elkeverem és hozzáadom a nagyon apró kis kockákra vágott krumplit,  majd annyi vizzel engedem fel, hogy épppen ellepje a krumplit.
Fedővel lefedem és közepes erősségü láng mellett addig főzöm, amig a krumpli teljesen beitta a levét és már megt is puhult.
Közben egy lábasba feltettem a vizet, bele a sót, s a mikor elkezdett forrni, beleöntöttem a tésztát.
Amig főtt a tészta, addig az elkészült krumplit egy villával összetörtem, s a már kifőtt, tésztát leszürtem, s ráhelyeztem a krumplira. Összekevertem, tálaltam és a tetejére frissen őrölt borsot tettem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése