2009. szeptember 29., kedd

Pulykamell töltve - mindenféle jósággal


Hozzávalók:
1 kg pulykamell felszeletelve, kicsit kiverve, besózva


pár szelet vékonyvra vágott húsos szalonna, rárakva a mellszeletekre


Töltelékhez:
2 evőkanál oliva olaj
1 kisebb fej lila hagyma felkockázva
1 kisdoboz szeletelt gomba
1 piros pritamin paprika, felkockázva
apróra vágott snidling (fagyasztóból)
parányi bors

2 szelet szárazkenyér, tejben megáztatva, kinyomkodva

A tölteléket egy serpenyőben összepiritottam, utána egy tálba raktam és két nyers tojással elkevertem.

A kiteritett pulykaszeletekre ráraktam a tölteléket és szilikon zsineggel átkötöttem a hust (hárommal keresztbe, majd egy zsineggel hosszában)

sütőzacskóba tettem, majd egy sütőformába, és irány a sütő, amit 5 percig előmelegítettem és 40 perc alatt szépen megpuhult és halványpirosra megsült a töltött pulykamell.

Amikor megsült, kibontottam a sütőzacskóból és megvártam, hogy kicsit hüljön, aztán szépen fel tudtam szeletelni.


Miután ez is enyhén fűszerezett, ezért a köret is csak párolt rizs.
Birsalma kompóttal és meggy-befőttel tálalva.
(kinek mi ízlett)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése