2009. szeptember 10., csütörtök

Nutellás fagyi hulalával


Egy internetes oldalon blogspotban találtam rá erre a 10 perc alatt elkészíthető fagyira.
Én egy kicsit átalakítottam, mert nem volt mindenből elegendő itthon.
Hozzávalók:
1 doboz (fél liter) hulala
2 dl 20 %-os tejföl
3 evőkanál nutella
3 evőkanál olvasztott étcsoki
10 dkg porcukor
fél csomag apritott pörkölt mogyró (LIDL-s)

A hulala felverésével kezdem, majd amikor már teljesen kemény  sorban adom hozzá a  többi hozzávalókat.
Összesen 10 percet sem vett igénybe a felverése.

fagyis dobozba raktam és a mélyhütőben 1 óra hosszat áthütöttem. A megadott mennyiségből 1 liter fagyi lett.
Eredeti receptet ITT találod.
Tapasztalatom: ez a fagyikeverék kiválóan alkalmas torták töltésére, süteménylapok tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése