2017. szeptember 14., csütörtök

Sajtos baconos krumpli

A nyári, s főleg az őszi időszak már sokszor a konyhába varázsolja a házi asszonyt, főleg, ha még a télire valóról is gondoskodni szeretne. Sok a munka ilyenkor. Minden üvegnek tele kell lenni valami finomsággal, hogy télen is élvezhessük a nyár ízeit. Így aztán ilyenkor csak nagyon egyszerű, de nagyszerű ebédet kell készíteni. Így született meg ez az egyszerű Sajtos krumpli is. 


Kevés hozzávalóval, nagyon hamar összerakható, s utána már csak a sütőre bízzuk. 


2 db kicsit nagyobb krumplit nagyon vékony karikára szeltem, s egy torta karikába -sütőpapírral bélelt tepsire- leraktam. Enyhén megsóztam.


A krumpli tetejére egy kis maradék kockázott bacon szalonnát és 3 szelet -szintén maradék- sonkát kockáztam.


Jó nagy adag (kb 20 dkg) trappista sajtot lereszeltem és ezzel beborítottam a krumplit. 


Előmelegített sütőbe 180 fokon 25 perc alatt elkészült. 



S íme a végeredmény. Evés közben megállapítottuk, hogy ez egy hamis rakott krumpli 👄 de valahogy a tojás nem is hiányzott belőle. Nagyon finom volt. Ketten két napig ettük. Nagyon laktató! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése