2017. szeptember 14., csütörtök

Minden mentes kolbászos sajtos csiga


A diéta jegyében, s ma érkezett el az a nap, amikor annyira, de annyira finomat vacsoráztunk, hogy elmondani sem tudom. Még szerencse, hogy reggelire is maradt, mert ha nem, akkor képes lettem volna reggel felkelni egy fél órával előbb. Egyszóval isteni finom. laktató és fantasztikus ez a lisztkeverék, amit ITT tudtok megvásárolni. 
Nem beszélve arról, hogy ebből a lisztből nem csak sós ételek, hanem sütemények is készíthetők. Ez lett a legnagyobb kedvencem.


A recepten semmit sem változtattam. (Ritka, de megtörtént) :) 


Tészta hozzávalói:
Feltét:
A sütőt 200 fokra állítottam. Egy tálba mértem az almaecetet, a vizet és a sót majd összekevertem.
Hozzáadtam a lisztet és kézzel összegyúrtam a 10 percig állni hagytam.
Kevés Expressz liszttel megszórt szilikon lapon átgyúrtam a tésztát, majd téglalap alakúra nyújtottam.
Megkentem ketchuppal, rászórtam a reszelt sajtot és a kolbász kockákat.
Hosszabbik oldalától fogva feltekertem és kb. 2 centi széles csíkokra vágtam. A csigákat sütőpapíros tepsibe tettem.






A csigákat lekentem olajjal és a 200 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt készre sütöttem. 





Nagyon sokszor fogjuk ismételni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése