2017. szeptember 20., szerda

Csirke comb zöldségekkel

Igy jár az a 2 nagy csirke comb, amelyik véletlenül kimarad a nagy főzésből. S miután tegnapra már főtt a kuktákban az ebéd, így gondolva egyet, következett egy páckészítés, de nagyon egyszerű ám, s irány a sütőzacskó, majd a hűtő. Ma délelőtt mentek a sütőbe, 150 fokon egy órahosszáig készültek.  Nem éppen a leglátványosabb tál, de hogy nagyon finom volt az biztos. 


Egy tálkában kikevertem 1 evőkanál  házi paprika krémet és egy mokkás kanál  chilli krémet, amihez 1 mokkáskanál bazsalikomot, 1 mokkáskanál oregánót, kevés sót, és egy kis fehér, és fekete borsot adtam.  Jól kikevertem és rákentem a combok mindkét oldalára. 

A bekent combokat egy sütőzacskóba raktam, s mellé a köretet, ami  
1 db óriási alma
1 db narancs
1 db cukkini
1 db piros és
1 db fehér paprika
5-6 szál zöldhagyma szár (tavasz óta a fagyasztóban volt)
4 db nagyobb sárga répa

Az egészet meglocsoltam egy kevés szőlőmag és egy kevés tökmag olajjal, s befújtam fehér és fekete szőlő balzsamecettel. 

A zacskó száját lezártam és egy jó bő éjszakát a hütőben várta a sütést. 


Ez volt az indítás


Reggelre aránylag szépen összeértek. 


150 fokos sütőben (lassú sütéssel) 1 óra alatt elkészültek.


A hús finom puha, a zöldségek finomak, amolyan jó kis ress roppanósak. Egyszóval finom! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése