2011. március 19., szombat

Kitől kaptam ? - segítsetek !!!!!!!

Szomorú is vagyok, meg örülök is !!! Szomorúságom oka kettős is, ezért aztán inkább úgy döntöttem, hogy a mai délelőttömet, amit a saját blogomon eltöltöttem azzal, hogy megkeressem kitől is kaptam ezt az édes kis bloggerdíjat? - s na persze hogy a sok bejegyzés közül egészen februárig visszamenőleg nem találtam rá, inkább segítségül hívom azokat, akiktől kaptam, s akkor már tovább tudok lépni. Annyira még emlékszem, hogy magamról kellett elmondani képekben valamit, valami érdekességet, vagy talán azt kifejezni képekben, hogy mit szeretek, milyen vagyok ? - na szóval nem tudom.

Csak annyit tudok, hogy amikor ezt a díjt kaptam - és nem is egy valakitől - akkor igencsak zsúfolt volt körülöttem a világ. Soha sem csináltam még ilyet, hogy a dokumentumomban nem mentem el ezeket a fontos feljegyezni, és nem elfelejteni valókat. Most ez is megtörtént !!! --- szomorúúú - erre már oda kell figyelnem
J  J
Lehet, hogy erősen hatott rám a március 15-e ??? --- háááát mán megint ugrott egyet az éveket mutató óra, hogy nem tud egyszer lelassulni már.............. 
J  J
 Na mindegy. Tény, hogy nem tudom, és nem is találtam meg. (-de még a kavintonomat sem-) :)) az pedig már öreg hiba.



Ettől függetlenül akiktől kaptam, azoknak nagyon szépen köszönöm, s ha még azt is sikerül megtudnom, kik voltak, akkor azt is leírom, amit képekben kellett (volna) elmesélnem.
Beterveztem én ennek a díjnak a blogon pótlását, de valahogy minden elkanyarodik mostanság, s már azon vetten észre magam, hogy egy újabb díjhalmaz-szaporulat gyült össze, ezért aztán össze kell kapnom magam ahhoz, hogy a lemaradásaimat tisztességesen behozzam, és a szíves kötelességnek is eleget tegyek.

Segítsetek. :) 

UPDATE !!!!

Mézeskalács segített kideríteni, hogy Ő volt az egyik, akitől kaptam, s itt szeretném megköszönni neki ezt az édes, kedves kis díjat.

Ha lesz egy kis időm még bepótolom a fotókat, hogy valójában megmutathassam milyen is vagyok én, vagyis mit szeretek :)


J  J



3 megjegyzés:

  1. Vikikém!Hogy tudnánk ezt megkeresni?

    VálaszTörlés
  2. Ismerős ez az elhavazás érzés, semmi gond nincs!:) Mindenre nem maradhat idő és lehetetlenség mindent észben tartani:) Úgyhogy legyél csak egészen nyugodtan!:)))

    VálaszTörlés