2010. május 9., vasárnap

Cukkini lepény

Ezt a cukkini lepényt még a hét elején készítettem, de időm már nem volt hogy feltegyem, viszont fontosnak tartom, mert nagyon egyszerü, hamar elkészül, s akár önmagában egy reggelire, vacsorára, teával, vagy esetleg főételként sültkrumplival is fogyasztható.
2 db közepes cukkinit vékonyra szeleteltem, tálba tettem lesóztam,
3 db tojást hozzáütöttem (miután a sós léből kicsavartam a cukkini karikákat)
1 nagyobb gerezd fokhagymát belereszeltem,
1 mk fehérborssal megszórtam,
Annyi lisztet adtam hozzá, hogy jó kis hig nokedli sürüségü legyen a tésztája a cukinikkel együtt.



Egy serpenyőben nagyon kevés olajat hevitettem. Eláször jó nagy evőkanállal adagoltam bele az masszát, majd amikor -pár perc alatt- ezek szép pirosra sültek, a megmaradt masszát már egybe öntöttem bele a serpenyőbe. Kicsit nehéz volt megfordítani, de mint látható sikerült. S milyen fincsi volt! Ebédre ettül melegen, néhány szalmakrumpli körettel.
Vacsorára hidegen, jó forró teával kitünő vacsora volt.


2 megjegyzés: