2010. május 13., csütörtök

Cápaharcsa, abszolúte natúre :-)


Lehetne ez játék is, de nem az. Nem ám! Mondhatnám, hogy keresd meg a tányéron a halat, de minek fárasszalak. Ott van az, ott bizony, ott a közepén az a jó nagy szelet hófehér pangasius, azaz az a bizonyos cápaharcsa. Hogy erre hogy nem lehet ráunni ? - nem is tudom! de én még nagyon birom, akár minden nap elfogyasztanék valamilyen formában belőle egy adagot. Most egy tényleg alíg fél óra alatt elkészült ebéd sikeredett belőle. A hozzávalókat is úgy válogattam össze, hogy minél ízletesebb, vegyesebb legyen, hogy ne a füszerek, hanem a hozzáadott gyümölcs- zöldség adja meg az ízét, illatát.
Pontos hozzávalókat azért nem írok, mert ki mennyi hússal és zöldség- gyümölccsel szeretné elkészíteni, ez mindenkinek kedve és ízlése válogatja.
Amit én adtam hozzá, és ahogyan elkészítettem (nagyon egyszerüen)
Először is a halat picit besóztam, fehérborssal bedörzsöltem, s félretettem addig, amíg a hozzávalókat megtisztítottam.
Hozzávalók:
Tisztitott, karikára vágott burgonya, póréhagyma, kaliforniai paprika, sárgarépa, alma, 2 karika friss ananász, ízesített olajok (legalább három fajtából, pár csepp)
A sütőedényem aljára a fele burgonya karikákat leraktam, és sorjában az összes zöldség, gyümölcs felét rátettem, majd betakartam a halszelettel.
Tetejére újra elkezdtem fordítva rárakni a zöldség és gyümölcs féléket, Legfölülre a burgonya karikák kerültek. Végül jól meglocsoltam balzsamecettel.
Előmelegített sütőben (fedett sütőedényben) 15-20 perc alatt készült el.
Jégsalátára tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Bianka! Egyszerüen nem tudok ráunni :) Csak annyit lefelejtettem, hogy a tetejét citrommal meglocsoltam. Húúúú de isteni fincsi volt:))

    VálaszTörlés