2011. augusztus 17., szerda

Zsuzsi és az ÖTEZREDIK képeslap

Újabb hír Zsuzsiról

Korábbi bejegyzések Zsuzsiról: ITT és ITT

Kedves Barátaim,

nézzék el nekem kérem a megszólítást, de én mindenkit barátomnak tekintek, aki része ennek a Zsuzsit megsegítő akciónak.
Ezt a levelet mindazok kapják, akik e-mailt küldtek valamikor a zsuzsipost@gmail.com címre, a jelenlegi levelemet viszont bárkinek tovább lehet küldeni.

Nagy nap volt a mai, ugyanis megérkezett Zsuzsihoz az 5000.ik képeslap!!! Ugye mennyire hihetetlen? Számunkra legalábbis az. Az elején szép álomnak tűnt az 1000-es határ, most már az 5000 is megvan...és még van kicsivel több, mint 3 hét a verseny végéig!
Az utolsó levelemben leírtam, melyek azok az európai országok, ahonnan még nem érkezett lap. Azóta jelentősen csökkent ezen országok száma, köszönet Önöknek ezért (is)! A jelenlegi állás szerint még nincs lapunk Albániából, Andorrából, Boszniából, Fehéroroszországból, Litvániából, Macedóniából és San Marinóból. Van ezek között olyan ország is, ahonnan kaptunk ígéretet, hogy fog jönni lap, de mindeddig még nem érkezett meg, ezért kerültek ezek az országok ismét a listára.


Múlt héten interjút adott Zsuzsi az Ottawai Magyar Rádiónak, az adásban én is szóhoz jutottam. Nagyon nagy öröm volt ez mindkettőnk számára, ugyanis első alkalom volt, hogy a verseny kapcsán interjút adhattunk, és az sem volt kis dolog, hogy kanadai rádiónak! Köszönet ismételten azoknak, akik lehetővé tették ezt nekünk, ezzel is növelve az esélyeinket.
Ezt az adást vissza lehet hallgatni a következő módon: Az oldal helye: http://www.hunmagyar.org/radio/ Ezen az oldalon van egy olyan, hogy: "E műsor mp3-as változata szintén letölthető innen:
2011, augusztus 14." Az "augusztus 14"-re kell jobb egérgombbal kattintatni, majd kiválasztani azt az opciót, hogy "Hivatkozás mentése más néven" Így le lehet tölteni az adást és ha jól emlékszem, a 26-ik percnél kezdődik az interjú. Internetről meghallgatva lehet hogy szakadozni fog, de meg lehet próbálni.

Még két dolgot szeretnék megosztani Önökkel. Elkezdtem feltölteni a képeslapokat az internetre. Eleinte szkennelni próbáltam, de nagyon hamar feladtam, ugyanis nagyon nagyon lassan ment volna az 5000 képeslap beszkennelése, így a lefényképezés mellett döntöttem. Az eddig lefényképezett képeslapokat megtalálják az alábbi oldalakon (csak a "képes" felét fényképeztem, nem szerettem volna, hogy esetleg olyan információkat is megosszak az interneten, amit a feladó nem szeretett volna közzétenni):

https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok1Resz
https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok2Resz
https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok3Resz
https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok4Resz
https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok5Resz
https://picasaweb.google.com/117613950981203140777/Kepeslapok6Resz

Egyelőre csak ennyit töltöttem fel, igyekszem a többit is feltenni hamarosan.

A másik dolog, amit megosztanék Önökkel egy levél. Zsuzsit kértem meg, hogy írjon magáról egy keveset, őszintén, ahogy az magától jön. Senki nem szólt bele, mit írjon, hogy írja.... Ami megszületett, elolvashatják a csatolmányban.

A levelem végére egy viccesebb részt hagytam. Mesélni szeretnék valamit Zsuzsi postásáról. E postás egy középkorú férfiember, aki már évek óta hordozza a számlákat és ritkábban a leveleket Zsuzsi tömbházába. Az elmúlt hónapokban azonban megváltozott az élete, híres kezdett lenni, ugyanis "ő az a postás, aki Zsuzsinak viszi a sok képeslapot". Ezzel ő mindenkinek dicsekszik, és nem hiába. A munkanapját mindig Zsuzsiéknál kezdi, hogy könnyebb legyen a táskája a hátralevő órákban. Zsuzsi édesanyja biztos akart lenni abban, hogy még véletlenül sem hullat el 1-2 képeslapot, ezért egyszer-kétszer megkínálta szilvapálinkával, amit a mi "hősünk" örömmel elfogadott. Egyre jobban beleélte magát a képeslap kihozásába, oly annyira, hogy már a szomszédok képeslapjait is Zsuzsinak viszi be. Minden szombaton pedig egy kis üveget is hoz a képeslapokkal, amibe "erőset" kap útravalóul, hogy vasárnapra is legyen :-) Én nagyon remélem, hogy tényleg híres lesz...mert az azt jelentené, hogy győztünk!

Isten áldjon mindenkit a segítségért!

Tisztelettel és barátsággal,
Körtesi Sándor
Marosvásárhely

3 megjegyzés:

  1. Én is megkaptam a levelet, csak még nem volt időm közzétenni, örvendek, hogy ti is felpártoltátok a kislányt.

    VálaszTörlés
  2. Lányok! Ez nagyon is természetes.

    VálaszTörlés