2018. március 9., péntek

Gluténmentes tészta ételek - zöldséges spagetti

Ahogy mostanában étkezünk: Két éve is elmúlt, hogy terítéken a gluténmentes, (elég sűrűn) a laktózmentes étkezés. 

Egyre több fajta gluténmentes tésztát lehet kapni szerencsére, és nem kell bajlódni még annak is a gyártásával. Most éppen egy jófajta spagettire tudtam szert tenni, s mindjárt ki is próbáltam egy majdnem húsmentes napon a zöldséges, (kevés csirkemellel) spagettit. 


Elkészítése végtelen egyszerű:

A tésztát csak sós vízben ki kell főzni.
Amíg a tészta fő, addig a megtisztított zöldségeket egy serpenyőben -kevés libazsíron- megdinszteltem. 

Zöldségek: Vékony csíkokra vágott sárgarépa, gomba, póréhagyma, cukkini, kevés kaliforniai paprika (csak, hogy színesebb legyen), pár kocka ananász, s mindösszesen 8 dkg felcsíkozott csirkemell. 

Párolás közben kissé sóztam, kevés  cayenne borsot, és egy húzás szerecsendiót adtam hozzá.

A tésztát leszűrtem, s összekevertem a párolt zöldségekkel.

Nagyon finom lett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése