2011. június 28., kedd

Natúr csirkemell joghurtos zöldségekkel

Hozzávalók és elkészítés:

2 szelet csirkemell kissé kiklopfolva, megsózva, fehér borssal enyhén beszórva, kevés olivaolajon pár perc alatt mindkét oldalán  átsütve. Sütés után kevés friss fokhagymát elkapartam és a husszeletre kentem.
Köretnek nyers zöldségeket használtam:
-Zöldpaprika, paradicsom, apróra tépett saláta, uborka.


A zöldségeket összekevertem 1 pohár joghurttal és a csirkemell szelet mellé raktam.

Jó kis hüsitő fincsi ebéd, de akár vacsorára is fogyasztható. 
Fogyókurában kiválóan alkalmazható !!

4 megjegyzés:

  1. Ti nagyon egészségesen étkeztek mostanában, és ez nagyon jó.

    VálaszTörlés
  2. Lányok, igyekszünk egy kissé egészségesebben élni.

    Nekem pedig már husundoritiszem van, én szívesen felcserélném bármire :)

    VálaszTörlés