2011. június 29., szerda

Fagyi fehércsokival

Fagyi receptek után böngésztem és véletlenül Kicsi VÚ blogjára besétálva olvastam a fehércsokis fagyiról. Amilyen egyszerü, azonnal döntöttem, ezt el kell készíteni.


Hozzávalók és elkészítés:

5 dl főzőtejszín (eredeti receptben tej van)
3 tojássárgája
5 dkg cukor  (eredeti receptben szőlőcukor van)
10 dkg fehér csoki   (eredeti receptben 15 dkg van, de nekem csak egy táblám volt itthon, de igy is érezhető volt nagyon a fehér csoki)

Elkészítése:

A tejszint elkezdtem melegiteni, beletettem a kockára tört fehércsokikat, felolvasztottam. A tojássárgáját a cukorral elkevertem és amikor a tejszines csoki kihült összekevertem őket, s addig főztem, amig besürüsödött.

Hütőszekrényben hidegre hütöttem, majd a fagylaltgép kikeverte.

Isteni finom volt, csak nagyon kevés, Ujra kell késziteni :) :)  

7 megjegyzés:

  1. De jó! A tál is jópofa!

    VálaszTörlés
  2. Játékra hívlak, nézz be hozzám: http://azenszakacskonyvem.blogspot.com/2011/06/jatek-nem-csak-gasztrobloggereknek.html

    VálaszTörlés
  3. De jól hangzik és még különleges is, mert én még fehércsokis fagyit nem ettem :))

    VálaszTörlés
  4. Másképp de én is szoktam készíteni!:)
    Guszta lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Vikuci,három gombócot kérnék szépen:-)

    VálaszTörlés
  6. Lányok, köszönöm, vihet mindenki, akinek kedvére való. A tál pedig már ezer éves, akarom mondani ugy kb negyedszázados :) Kissé retró :)

    Mesi! köszönöm a meghivást, de ha jól látom már olyan régen tudtam bejelentkezni a saját blogomra,elképzelhető el is késtem a játékkal?
    No majd utánanézek, addig is köszönöm.

    VálaszTörlés