2011. május 23., hétfő

Spárga, csak így egyszerűen :)

Spárga, csak így egyszerűen, merthogy spárgalevesnek indult, aztán sikrűlt úgy besűrítenem, hogy nem is tudom mi lehetne a neve :)

Spárgamártás ? óóóó de rondán hangzik !!!!!! --- spárta bacon-nel --- s ennyi az egész


Fél kiló zöld spárgát megtisztítottam, fejét letörtem, a többi szárát feldaraboltam. Egy kisebb lábasban vizet tettem forrni, majd egy jó közepes krumplit felkockázva, és a spárga darabokat beletettem főzni. Kevés sót adtam hozzá, s egy evőkanál sómentes házi ételízesítőt, amibe mégcsak tartósítószer sincs. A spárga fejeket egy külön edényben roppanósra főztem.

Amikor a krumpli és a spárgaszárak megpuhultak, hozzáadtam 3 dl tejszínt és egy botmixerrel összekevertem.


Tetejére baconszalonna csíkokat sütöttem ki. Isteni sűrű spárga ételünk készült, s egytálételként fogyasztottuk el, miután jó laktatóra sikerült. Krémlevesnek sűrű volt, ezért aztán csak később ettünk hozzá egy fincsi kis muffint, aminek a receptje ezután következik :-)

8 megjegyzés:

  1. Vikikém!Ma este mennyi finomsággal kényeztetsz bennünket!Egyszer főztem spárgát, de nem lettünk barátságban.Lehet megint meg kellene próbálnom.

    VálaszTörlés
  2. Nellikém ! Főzök- főzök, de időm sokshzor egy szál sincs, hogy legalább egy-két dolgot fel is tegyek. Most rászántam magam, hogy behozok egy kis lemaradást.
    De van méééééééég :) :)

    Tudod, hogy évekig én sem voltam barátságban a spárgával ? Most pedig nagyon szeretjük. Főleg azért, mert ilyen félórás ételeket nagyon szeretek főzni :) :)

    VálaszTörlés
  3. Valamilyen jó spárgás besameles recid nincs véletlenül?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta!! A héten én is barátságot akarok kötni a spárgával, remélem sikerül!

    VálaszTörlés
  5. Kedden én is vettem spárgát a METRO ban meg is főztem úgy ahogy Te . Nekem csak egy bajom van vele,hogy nagyon nehezen lehet megpucolni és több a felesleg mint a hasznos.Amúgy pedig nagyon finom!Nekem nem volt itthon bacon és így kenyérkockát pirítottam hozzá.

    VálaszTörlés