2019. december 13., péntek

Narancslekvár cukormentesen


Nagyon jó áron kaptam narancsot a LIDL-ben. Amikor itthon megkóstoltuk, rájöttünk, mennyire finom, nagyon jó édes, és már tovább is gondoltam. Ebből lekvár lesz. 
Lett! 
Holnap indulunk narancsért ❤❤❤❤❤




Hozzávalók:
2,2 kg narancs tisztított, feldarabolt állapotban,
3 db citrom tisztított, feldarabolt,
30 dkg eritrit
1/4 mokkáskanál őrölt szegfűszeg
2 csomag dzsemfix



A narancsot és a citromot összedaraboltam és a többi hozzávalóval egy tálban, botmixerrel összezúztam. Egy lábasban felforraltam, zubogott rendesen. (kb 7 perc volt).  Leszedtem a habját, majd tovább forraltam 4 percig.



Üvegekbe szedtem. A kupakkal lezárt  üvegeket fejreállítottam. 





 A 2,2 kg tisztított narancsból ennyi lekvár lett, ami nagyon-nagyon finom.  A narancspucolástól az üvegbe rakásig kb háromnegyed óra kellett (mosogatással együtt).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése