2015. március 17., kedd

Paleo fehér kenyér, szénhidrát csökkentett

 Egy újabb finomság csatlakozott az egészséges étkezésünk táborába.
Nem fogyasztunk sok kenyeret, de ha még azt a keveset is úgy készítjük el, hogy még egészségesebb legyen, hát akkor itt van egy újdonság a konyhánkból.
Ő a szénhidrát csökkentett paleo fehér kenyér
 
 
Elkészítése roppant egyszerű. Először a sütőt kell bekapcsolni, majd a kenyér hozzávalóit késes robotgépben összeállítani és 50 perc alatt 170 fokon kisütni.
Én nagyon bőven nem írnám le a folyamatot, inkább nézzétek meg  a videót, s ha az ott látottakat, hallottakat betartjátok, akkor egy ilyen szépséges kenyér kerül az asztalra.
 

 
Én soha sem hittem volna, hogy élesztő és dagasztás nélkül is lehet nagyon finom kenyeret sütni, főleg nem úgy, hogy azt még büntetlenül ehetjük is, mert
 

 
100 g kenyér tápértéke:
227 kalória

17 gramm fehérje

14 gramm szénhidrát

11,5 gramm zsír

 
Nekem elsőre így sikerült, de jön a folytatás............

4 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett!! egészségetekre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariskám! köszönjük. Végülis Krisztám volt a kezdeményező, most én leszek a tanuló :)))

      Törlés
  2. Nagyon Jó recept! Mindenkinek ajánlom! Burján Szafi nagyot alkotott, és mi követjük, igaz Viki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krisztám! Biza, hogy követjük. Főleg, ha olyan ügyes vagy, hogy "elődolgozol" nekem receptügyileg :)))))
      Isteni finomat vacsoráztam ma is. Elhoznám a receptjét, de nem mondtad el, hogy miből áll össze. Azért majd megmutatom ám!

      Törlés